خبرگزاری میراث فرهنگی نوشت:

نمایشگاه جهانی B2B توریسم ورزشی با تمرکز بر رشد فزاینده این بخش در شرایط افول توریسم سنتی تابستان امسال در بانکوک برگزار می‌شود.

نمایشگاه جهانی مقاصد توریسم ورزشی WSDEبه عنوان تنها نمایشگاه اختصاصی B2B به منظور معرفی بازار جهانی این صنعت به عنوان سریع ترین بخش رو به رشد توریسم وصنایع مسافرتی با 600 میلیارد درآمد سالانه به زودی برگزار می شود.

این نمایشگاه که برای بار دوم در بانکوک تایلند به عنوان دروازه توریسم ورزشی آسیا برگزار می شود ، ضمن ارائه تسهیلات ورزشی از فعالان این صنعت دعوت می کند در این نمایشگاه شرکت کنند.

نمایشگاه جهانی مقاصد توریسم ورزشی WSDE در سال 2011به عنوان یک مشوق مضاعف با جذب پشتیبان های مالی بیشتر در زمینه نمایشگاه های بین المللی کار خود را توسعه داده است.

با توجه به رشد بالقوه فو ق العاده فعالیت یا تعطیلات همراه با فعالیت های ورزشی (تعطیلات با اقدامات و برنامه های جانبی متصل به آن همانند گلف، تنیس ، شنا ، صعود درارتفاعات و فعالیت های ورزشی دیگر ) روند فزاینده ای به سوی ورزشی شدن جامعه آغاز شده است.

تحقیقات انجام شده از سوی WSDE حاکی از آن است صنایع مسافرتی بالاترین سهم را با مجموع چشمگیر 14 درصد از مجموع پذیرش های انجام شده در این صنعت تا پایان سال 2011 دارند. این درحالی است که توریسم سنتی و گرایش به فعالیت در این حوزه ها رو به افول گذاشته است اما توریسم ورزشی همچنان با ادامه رونق و شکوفایی انتظار می رود تا ده سال آیند ه به رشد دور از انتظاری دست یابد.

نمایشگاه جهانی توریسم ورزشی ضمن ارائه فرصتی برای گردهمایی دست اندرکاران صنعت توریسم ورزشی نه تنها هدایت وآینده تجارت بلکه معاملات تجاری آینده را نیزدر این بخش برعهده دارد. همچنین تامین امینت و برقراری ارتباطات ، بازارها و نیز دستیابی به چشم اندازهایی که از ارزیابی ها بدور مانده اند درمورد رهبران اصلی بازار و اطلاعات بیشتر در این زمینه را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

دست اندرکاران این نمایشگاه معتقدند که این نمایشگاه اتفاقی قدرتمند برای کسانی است که تلاش دارد بخشی از آینده صنعت سفر و توریسم باشند.

نمایشگاه جهانی B2B از 27 تا29 سپتامبر برابر با مهر 90 در بانکوک تایلند برگزار می شود.

47/301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =