رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اولویت های امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مقابل ولایت ایستادن بزرگترین منکر است.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در گردهمایی بزرگ فرماندهان و مسئولان بسیج و ائمه جماعت استان لرستان در سخنانی با اولویت بندی منکرات در جامعه، اظهار داشت: مهم ترین منکر در جامعه امروز منکر سیاسی است. کسی که به لحاظ سیاسی مقابل ولایت فقیه قرار می گیرد بزرگترین منکر را انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به دیگر مصادیق منکرات سیاسی اشاره کرد و گفت: باید برای نهی از منکر ابتدا به سراغ فتنه گران و کسانی که از لحاظ سیاسی انحراف پیدا کرده اند، برویم.

سردار نقدی دومین اولویت نهی از منکر را مربوط به منکرات فرهنگی دانست و بیان داشت: فرقه های ضاله، گروه‌های انحرافی، وهابیت و ... از جمله منکرات فرهنگی هستند که باید به آنها توجه شود. وی با تاکید بر اینکه منکرات سیاسی و فرهنگی مهم تر از منکرات اخلاقی است، بیان داشت: نهی از منکرات اخلاقی در اولویت های بعدی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به جریانات رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در همین مدتی که از فتنه می گذرد بسیاری از نیروهای ما در استانها با سران بسیاری از افرادی که آلوده به فتنه بودند صحبت کردند و تعداد زیادی از همین طریق توبه کردند.

عسگراولادی: بصیرت خبرگان در انتخاب رهبر انقلاب هر روز آشکارتر می‌شود

حبیب الله عسگر اولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) براین باور است که حضرت آیت الله خامنه‌ای از سرمایه های نظام اسلامی شناخته می شوند و مجلس خبرگان رهبری با بصیرت و دانایی به ایشان رای دادند و معظم له نیز تاکنون گفتمان و مدیریت امام راحل را زنده نگه داشته اند.

گزیده سخنان وی در گفت​وگو با مهر را بخوانید:

  • امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان امین امام(ره) انقلاب را در همان جهتی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هدایت کردند مدیریت و رهبری می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران امروز شاداب‌ترین روزهای خود را می‌گذراند و ملت ایران از هر زمان پرقدرت‌تر در صحنه مبارزه با کفر، نفاق و الحاد در صحنه حضور دارند.
  • مدل جمهوری اسلامی بر اساس شاخص‌های حضرت امام(ره) یک مدل کاملاً متفاوت با حکومت‌های رایج دنیا است. انقلاب اسلامی یک حرف نو برای انسان‌های مشتاقی است که می خواهند در عرصه کفر و الحاد به ندای توحید گوش کنند. انقلاب اسلامی یک راه نو برای رستگاری بشریت است.
  • بعد از رحلت جانگداز امام(ره) همه نگاه‌ها متوجه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای شد چون شرایط رهبری در ایشان بیش از دیگران جمع بود در حقیقت امر رهبری با سوابق علمی و عملی در ایشان متعین بود.
  • پذیرش رهبری ایشان توسط فقهای مجلس خبرگان به صورت اجماعی صورت گرفت. بیش از دو دهه از رهبری ایشان می‌گذرد و هر بار در شرایط مختلف بیشتر آشکار می شود که خبرگان در انتخاب خود بصیرت و دانایی خاص نشان دادند. رهبر معظم انقلاب در همان مسیری که امام (ره) انقلاب را طراحی نمودند حرکت کردند و حتی ذره‌ای از آن عدول نفرمودند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =