روزنامه جمهوری اسلامی: چرا در برابر کشتار شیعیان در افغانستان سکوت می کنیم؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:جنایت تروریستی در نمازجمعه مسجد قندوز که بیش از 100 نفر از شیعیان مظلوم را به شهادت رساند، در عین حال که با واکنش‌های گسترده مواجه شده متأسفانه با اقدام قابل توجهی از جانب دولت جمهوری اسلامی ایران مواجه نشد!


گوئی تا تعداد شهدا به چند هزار نفر نرسد، حساسیتی در ما پدید نخواهد آمد. آیا فریاد استغاثه دختران بی‌پدر شده، زنان بی‌پناه شده وکودکان یتیم شده به گوش حضرات نمی‌رسد؟
پیامبر اسلام فرموده‌اند کسانی که در برابر ظلم به مردم سکوت کنند در آن ظلم شریکند. شما چرا شیعیان افغانستان را بی‌پناه گذاشته‌اید؟ آیا آنان به اندازه مردم سوریه برای شما ارزش ندارند؟ شما که با طالبان رفاقت دارید، چرا این گروه تروریست و خونخوار را تحت فشار قرار نمی‌دهید تا به حقوق شیعیان پای‌بندی نشان دهند؟
یک روز طالبان را تطهیر می‌کنید، یک روز در برابر کوچاندن اجباری شیعیان سکوت می‌کنید، یک روز پایمال کردن حقوق هزاره‌ها را نادیده می‌گیرید و حالا در برابر جنایت بزرگ قندوز فقط به موضعگیری آبکی سخنگوی وزارتخارجه اکتفا می‌کنید! پس مسئولیتتان در برابر مسلمانان و شیعیان چه می‌شود؟
نمی‌گوئیم با کسی وارد جنگ شوید. این، خواست دشمن است ولی شما می‌توانید طالبان را وادار کنید دست از نسل‌کشی شیعیان بردارد و حقوق آنها را رعایت کند. این، دروغ است که کشتار شیعیان، کار داعش است. داعش و طالبان تقسیم کار کرده‌اند و برای فریب دادن ما جنایت را به گردن داعش می‌اندازند تا شما در تطهیر طالبان راستگو جلوه کنید و خودشان هم با خیال راحت برنامه شیعه‌کشی را ادامه دهند.
شما در برابر خدا و مظلومین مسئول هستید و باید پاسخگو باشید. با ادامه این سیاست غلط، به‌زودی در باتلاقی فرو خواهید رفت که خارج شدن از آن آسان نخواهد بود و ملت ایران را نیز گرفتار خواهید کرد. تا دیرتر نشده در این سیاست غلط تجدیدنظر کنید.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =