چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار شد

عصر روز گذشته مورخ ۸ آبان ۱۴۰۰ جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب و نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد به میزبانی شهرستان گتوند (زادگاه شاعر پر آوازه ایران و انقلاب دکتر قیصر امین پور) با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شاعرانی از سراسر کشور به مناسبت سالروز درگذشت دکتر قیصر امینپور برگزار شد.

در این جشنواره حسین اسدی پور فرماندار شهرستان گتوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا خصوصا شهدای بمباران هوایی عشایر عرب شهرستان گتوند و همچنین خیر مقدم به تمامی مسئولین ، شاعران و هنرمندانی که از سراسر کشور در همایش بزرگداشت دکتر قیصر امین پور شرکت داشتند افزود:قیصر امین پور یک چهره بین المللی و یک الگو برای تمامی کشور و شهرستان گتوند بوده به طوری که پس از ایشان انجمن های شعر زیادی در گتوند فعالیت خود را آغاز کردند و  شاعران توانمندی از دل انجمن های گتوند به جامعه شعر کشور معرفی شدند.

در ادامه مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر امین پور را شاعری بزرگ و از جمله شاعرانی دانست که همواره مورد ستایش مقام معظم رهبری بود.

وی در ادامه گفت:با توجه به شناختی که از شهرستان گتوند و شاعران توانمند این شهرستان دارم،بر این باور هستم که این شهرستان میتواند قیصرهای دیگری نیز داشته باشد و باز هم همچون نگینی در فرهنگ و ادب و شعر انقلاب و ایران بدرخشد.

در حاشیه این مراسم که با حضور شاعرانی از سراسر کشور در شهرستان گتوند برگزار شد،
نمایشگاه خوشنویسی با عنوان در مسیر باد در تالار همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند نیز برپا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =