۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۵

برنا نوشت:

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: موج گرد و غباری که از روز گذشته نیمه غربی کشور را در بر گرفته است طی 24 ساعت آینده از کشور خارج می شود.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته موج جدید گرد و غباری که از روز گذشته از کشور عراق وارد کشورمان شده است و 21 استان واقع در نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده است، امروز با شدت کمتری بر کشور حاکم است این در حالی است که این پدیده طی 24 ساعت آینده از کشور خارج شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در این باره به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: شدت موج گرد و غبار روز گذشته اغلب استان های غربی کشور را تحت تاثیر خود قرار داد، اما امروز با شدت کمتری در منطقه حاکم است.

پرویز رضازاده در ادامه با بیان بروز گرد و غبار در برخی استان های نیمه شرقی با منشا داخلی اعلام کرد: در حال حاضر استان های یزد وشمال کرمان نیز تحت تاثیر گرد و غبار منطقه ای خود قرار گرفته اند.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی بارش باران در کشور خاطر نشان کرد: در شمال آذربایجان ها اردبیل و شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران خواهیم بود.

رضازاده با اشاره به تاثیر پذیری تهران از گرد و غبار منطقه تصریح کرد: دمای هوای تهران امروز به 32 درجه سانتیگراد خواهد رسید، این در حالی است که تا روز جمعه دمای پایتخت 3 درجه افزایش خواهد یافت.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =