ایسنا نوشت:

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام دستگیری سه متهم دیگر پرونده «باغ‌وحشت» خمینی‌شهر در زاهدان جزییات دستگیری این افراد را تشریح کرد.

حسن کرمی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه خمینی شهر در 24 ساعت 5 تن از 12 متهم این پرونده از سوی پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شدند و با توجه به اهمیت موضوع دستگیری دیگر متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چندین گروه ویژه از اداره عملیات پلیس آگاهی به سرپرستی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان این عملیات را برعهده گرفتند افزود: با انجام اقدامات پلیسی 20 روز پس از انجام اولین دستگیری‌ها در این پرونده روز گذشته این متهمان در استان سیستان و بلوچستان مورد شناسایی قرار گرفتند و با اعزام ماموران پلیس آگاهی اصفهان به زاهدان در ساعت 13:45 روز گذشته عملیات ضربتی و غافلگیرکننده‌ای از سوی ماموران پلیس آگاهی اصفهان و به همراه پوشش انتظامی پلیس زاهدان انجام شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس در این عملیات سه متهم را در شهرک کارگاهی سنگ‌فروشی‌های زاهدان در حالی که در یکی از بیقوله‌ها مخفی شده و مشغول صرف ناهار بودند، دستگیر کردند.

به گفته وی ماموران پلیس از این محل اسناد و مدارک سه جلدی، یک دستگاه پژو 405، چندین دستگاه تلفن همراه و مقادیری دیگر اسناد و مدارک را کشف و ضبط کرد.

کرمی اضافه کرد: یکی از متهمان دستگیرشده به نام «عباس . س» 25 ساله که یکی از اشرار سابقه‌دار است در زمان دستگیری قصد فرار داشت که با شلیک تیرهوایی پلیس و همچنین استفاده از فنون رزمی ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: دو متهم دستگیرشده فردی به هویت «اصغر- ع» 23 ساله و «علی - ص» معروف به «علی سیاه» 27 ساله هم از متهمان سابقه‌دار هستند که این افراد پس از دستگیری ابتدا هویت خود را اشتباه به ماموران اعلام کردند اما با توجه به مدارک کشف شده دروغ این متهمان برملا شد.

وی به خبرنگاران گفت: متهمان زمانی که از سوی ماموران اعزامی پلیس آگاهی اصفهان به سیستان و بلوچستان مورد بازجویی قرار گرفتند به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کرده و به تشریح جزییات این عمل مجرمانه خود پرداختند.

کرمی با بیان اینکه تاکنون 8 تن از اراذل و اوباش این پرونده توسط پلیس دستگیر شدند اضافه کرد: تلاش برای دستگیری چهار متهم متواری از سوی پلیس همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام متهمان این پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند افزود: تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

در هفته دوم خرداد ماه، حدود 12 تن از اراذل و اوباش در یک باغ خارج از خمینی شهر اصفهان متوجه یک مهمانی در باغ مجاور خود شده و با ورود به این باغ، پنج عضو حاضر در این میهمانی را مورد اذیت و آزار قرارداده و متواری می‌شوند.

45/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    3 1
    متاسفانه باتوجه به سن دستگير شدگان متوجه مي شويم اكثرا جوان و مجرد هستند .بايستي باور كنيم كه همه نمي توانند شهوت خود را براي مدت طولاني كنترل كنند /چرا بعضي از مسئولين در خصوص راه اندازي خانه هاي عفاف مقاومت مي كنند /به نظر من مسئوليت اين فجايع به گردن همين افراد لجباز است
  • مهدی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    3 0
    به خدا وقتی ابن من ایت مطلب رو خوندم گریم گرفت .من پسر دانشجو رو به گریه انداخت.به ذهن خودم خطور میکنه که شاید نفری بعدی نوامیس خودمون...جلوی چشمامون...واقعا هذ روز از خواب پا میشم به امید روزهای بهتر اما ...تیتر روز ما شده قتل تجاوز دزدی. تا کی اخه توروخ خدا شما مسئولین خبرانلاین پیگیری کنیم هر جور شده با هم با امضا بیانیه از طرف سایت خواش می کنم تورو فاطمه زهرا(س)
  • محمد IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    2 5
    خانه عفاف راه حل نیست. متاسفانه این اتفاقات در مذهبی ترین شهرها هم می افتد. آیا در ژاپن هم اوضاع اینجور است؟