مهر نوشت:

علاءالدین بروجردی  در واکنش به انتصاب محمد شریف ملک زاده به عنوان معاونت اداری مالی وزارت امورخارجه گفت: به نظر می رسد در داخل وزارت خارجه گزینه های مناسب تری نیز وجود دارد و با توجه به حساسیت هایی که در وزارت امورخارجه وجود دارد افرادی باید در این مسئولیت گمارده شوند که بدون حاشیه باشند.

وی با اشاره به سوابق ملک زاده در شورای عالی ایرانیان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: مجلس در خصوص انتصاب وی، فردا یکشنبه موضع گیری خواهد کرد.

بروجردی همچنین با اشاره به حساسیت نمایندگان نسبت به انتصابات در دستگاه دیپلماسی گفت: در صورت صحت این خبر و انتصاب آقای ملک زاده به این سمت، نمایندگان در جلسه علنی یکشنبه در این خصوص موضع گیری خواهند کرد و این احتمال وجود دارد که از وزیر امورخارجه در این خصوص سئوال پرسیده شود.

به نظر می رسد جریان انحرافی دولت دهم که در ماههای اخیر زیر فشار شدید سیاسی است تلاش می کند عناصر خود را همچنان در پستهای کلیدی بگمارد.از سویی تصور می شود علی اکبر صالحی در این زمینه هیج گونه مقاومتی از خود نشان ندهد.

29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ahmad US ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    شما تعیین می کنید کی انحراف داره یانه منحرف خود شمایید . دولت اگه در مقابل این حرف های پوچ کتاه بیاد من به این دولت شک می کنم چونکه این حرفها از زبان یک مشت آدم منحرف زده میشه
  • بدون نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 1
    یهو مجلس بیاد به جای دولت کار کنه و خلاص
  • اسلامی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    تمام کسانی که در رأس کار هستند و می توانند کاری بکنند ولی سکوت کرده اند، در قبال این مردم مسئولند!