۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸

بررسی آخرین مذاکرات مجلس دوره بیست و چهارم مجلس در سال 56 درباره انقلاب اسلامی توسط اکبر خوشزاد در کتاب «آخرین مجلس مشروطه» تحلیل و تشریح شده که به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، «آخرین مجلس مشروطه» در واقع به مذاکرات آخرین دوره مجلس مشورطه در دوره پهلوی یعنی دوره بیست و چهارم مجلس در سال 56 درباره انقلاب اسلامی می پردازد. این کتاب بیشتر به مذاکرات مجلس درباره حوادث انقلاب و نقشی که مجلس در این حوادث و رخدادهای سیاسی در سال های 56 و 57 داشته به صورت تحلیل و تشریح پرداخته است.

آخرین مجلس مشروطه

اکبر خوشزاد، نویسنده این کتاب از منابعی همچون مشروح مذاکرات مجلس در کتابخانه مجلس و روزنامه های منتشر شده آن دوره که مذاکرات مجلس را منتشر می کردند استفاده کرده است. علاوه بر آن از خاطرات برخی اشخاص و نماینده های مجلس هم استفاده شده است.

وی ویژگی بارز این کتاب را همان نقش مجلس در حوادث کشور و مسائل مربوط به انقلاب دانست و اضافه کرد: از مذاکراتی که مجلس در این دوره داشته سعی کردم برخی مذاکرات را که به نوعی به انقلاب مربوط می شد استخراج کنم و این مذکرات را به صورت تشریحی در این کتاب بیاورم.

تعداد صفحات این کتاب 466 صفحه است و مراحل آماده سازی آن از سوی انتشارات سوره مهر تمام شده و به زودی به بازار نشر عرضه می‌شود.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =