در روزهای واپسین سال 89 رییس شورای اصناف کشور اعلام کرد به شخصه اعتقاد چندانی به نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا ندارد و باید در صورت آمادگی اصناف طرح فروش فوق العاده جایگزین نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا شود.

او با صراحت عنوان کرد در حال حاضر اصناف آمادگی لازم برای اجرای طرح فروش فوق العاده را ندارند و تا زمانیکه این آمادگی فراهم نشود نمی توان ریسک کرد.

با گذشت حدود سه ماه از این  اظهار نظر رییس شورای اصناف کشور، او از نحوه اجرای تنظیم بازار در روزهای ماه رمضان به شکل « فروش فوق العاده » خبر  می دهد اما اعلام نمی کند اصنف به آمادگی کامل برای اجای این طرح دست پیدا کرده اند یا خیر.

رئیس شورای اصناف کشور اعلام کرد: « در ماه مبارک رمضان امسال، کالاهای اساسی به صورت فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی به مردم عرضه خواهد شد. »

قاسم نوده فراهانی، گفت: « تنظیم بازار ماه رمضان در سال جاری همچون سال‌های گذشته توسط اصناف صورت می‌گیرد. در این خصوص تمهیدات لازم با همکاری مجامع امور صنفی انجام شده است تا هیچ‌گونه کمبود کالایی نداشته باشیم. »

وی افزود: « در سال جاری پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران برگزار شده و در هر یک از مراکز استان‌ها نیز یک نمایشگاه دایر می‌شود و کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان با تخفیف مناسب به مشتریان عرضه خواهد شد. »

فراهانی تصریح کرد:« رویکرد ما در سال جاری این است که در ماه رمضان کالاهای مورد نیاز و اساسی در قالب فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی به مردم عرضه شود. »

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =