از روز 25 خرداد طرح امنیت اخلاقی بار دیگر در سراسر کشور با قوت بیشتری فعال شد تا به دنبال آن نظارت در این رابطه به شکلی گسترده به مرحله اجرا در آید.

همزمان با آغاز تشدید طرح امنیت اخلاقی، اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک نیز نظارت و بازرسی بر نوع پوشش و برخورد فروشندگان را با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی دنبال می‌کند.

ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه کشوری پوشاک با بیان این مطلب گفت: بر اساس آمارها و بازرسی‌های صورت گرفته بیش از 90 درصد فروشندگان مشکلی در این رابطه ندارند.

شیرازی با بیان این مطلب که به فروشندگانی که نوع پوشش و برخورد آنها با مشتری زننده باشد در مرحله اول تذکر داده می‌شود، ادامه داد: در صورتی که تذکر داده شده مفید واقع نشود در مرحله بعدی برخورد جدی‌تری با این افراد صورت می‌گیرد.

وی جمع‌آوری مدل‌ها و لباس‌های خلاف موازین و عرف جامعه را یکی از برنامه‌های اتحادیه دانست و خاطر‌نشان کرد: در پاره‌ای از اوقات برخی لباس‌ها با آرم و نمادهای انحرافی به بازار راه پیدا می‌کند و فروشندگان پس از اطلاع از این موضوع از عرضه آن خودداری می‌نمایند.

به گفته شیرازی، در حال حاضر بخش عمده‌ای از تولیدات لباس در داخل کشور متناسب با عرف جامعه صورت می‌گیرد و ناهنجاری‌های موجود در نوع پوشش به برگزاری نمایش‌های خانگی لباس بر می‌گردد.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =