کاربران خبرآنلاین واکنش​های جالبی به خبر ماموریت تازه سیما برای مقابله با تجاوز به عنف نشان داده​اند.

به گزارش خبرآنلاین ، روز گذشته علی دارابی معاون سیما با ارسال نامه​ای به مدیران شبکه​های یک و سه به آن​ها ماموریت داد تا با تولید و پخش برنامه​های مستند، میزگرد و گفتگو محور پلشتی‌ها و زشتی رفتار این متجاوزان به حقوق مردم را به نقد بکشند و مسؤولان ذی‌ربط را در پاسخگویی به مردم فرا خوانند.

اعلام این خبر در شرایطی رخ داد که اخبار مربوط به تجاوز​های گروهی در سطح گسترده در جامعه منعکس شده بود.

کاربران خبر آنلاین در واکنش به این خبر مواضع مختلفی داشتند، برخی از صدا و سیما انتقاد کرده بودند که چرا دیر به فکر این موضوع افتاده و حالا که خبر این اتفاقات به صورت گسترده در سطح جامعه منتشر شده تازه می​خواهد واکنش نشان دهد.

کاربر دیگری هم نظرش را این​گونه نوشته است:« تلویزیون بانشان دادن زنان بزک کرده و آرایش کرده و زندگی افراد مرفه خودش عامل تحریک وتشویق جوانان به سمت بزهکاری است.سریال​های تلویزیون که سطح طبقاتی رانشان می​دهدبه جوانان سطح متوسط یادمی​دهد به​جای سعی وتلاش وکارجهت بدست پول ازراه دزدی وتبهکاری پول بدست بیاورند.تلویزیون بهتراست بجای اینکه این سریال​ها را بسازد سریال​هایی رابسازدکه نشان دهد، افرادچگونه ازراه خلاف به این زندگی تجملاتی دست یافته اند.افرادی که دیروزهیچ نداشته اندولی امروزآدم​هارامی​خرند.»

کاربر دیگری به نام مریم  معتقد است که «تمام این اتفاقات برای این می​افته که در این کشور ضمانت اجرایی وجود نداره! تبهکار وقت می​ره زندان بدتر می​شه و برمی گرده اگه این قسمت درست بشه دیگه هیچ احدی جرئت هنجار شکنی نداره.»

یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین​ هم نوشته « همه مشکلات حل شد!... حتما برنامه طوری ساخته می شود که در نهایت قربانیان مقصر اصلی خواهند بود و مجرمان بی گناه.»

 «باور کنید که اینکار آنقدر شنیع است که از عهده یک انسان سالم برنمی آید.» این جمله هم بخشی از نظر یکی از کاربران خبرآنلاین است. او نوشته:« این​ها باید آسیب شناسی روانی شوند و برای مردم مشخص شود که چرا اینقدر آزادانه در جامعه تردد می کنند و چگونه است که احساس ترس از مجازات ندارند.»

 نظر کاربران خبر آنلاین در مورد این خبر را می توانید در انتهای این خبر بخوانید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    با با اين زني كه در كاشمير مورد تجاوز قرار گرفت چادري بود
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بابا خسته نباشید، بی بی سی ته دیگش رو هم خورد!
  • بدون نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    1 0
    تجاوز هیچ ربطی به میل جنسی ندارد. بیشتر برای نشان دادن تسلط مرد بر زن است. یعنی مردی که احساس ضعف می کند و حس می کند انسان بی ارزشی است و چیزی که دلش می خواسته نشده، با تجاوز می خواهد انتقام بگیرد. امروز در برنامه خانواده رییس پلیس آگاهی تهران گفت که 50% قربانیان تجاوز مونت هستند. یعنی 50% مذکر هستند اما کسی نمی گوید این 50% مرد حجاب داشته باشند تا مورد تجاوز قرار نگیرند!
  • بدون نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    به نظر من از این به بعد باید قانونی تصویب بشه که خانمها با خودشون سلاح سرد حمل کنند یا شوک برقی و اسپری اینطوری بهتره چون زن بدبخت چکار میتونه کننه
  • بدون نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    2 0
    همیشه سعی کرده ایم تجاوزها خودکشیها و جنایتهای شدید را به نحوی با ماست مالی کمرنگ و بی اهمیت جلوه بدیم تا بگوئیم خبری نیست. همین عملکرد هم مجرمین رو روز به روز داره جسورتر میکنه و ما غافلیم.
  • بدون نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    1 0
    تا وقتی فرهنگ احترام به حقوق دیگران در جامعه نهادینه نشود بروز این اتفاقات چندان عجیب نیست.
  • قادر IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    بنظرمن مشکل اصلی ازاجرانشدن قوانین درکشورماست واینکه زندانهای ما تربیت کننده نیستند وشخص خاطی توزندان بدترمیشه.