خدمات گردشگری و صنعت گردشگری کشور با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات بلندمدت مدارس، بر حجم تبلیغات خود افزودند.

نزدیک شدن به کنکور سراسری سال 90 باعث افزایش 62/2 درصدی تبلیغ مؤسسات آموزشی و خدمات آموزشی شد.

با بررسی پایش رسانه‌ای اردیبهشت 1390 و مقایسه‌ آن با فروردین 90، حجم تبلیغات مربوط به گروه خدمات آموزشی 62/2 درصد در مطبوعات کشور افزایش یافت.

خدمات آموزشی در اردیبهشت ماه در حالی 6/15 درصد از حجم تبلیغات نسبت به کل حجم تبلیغات در مطبوعات را به خود اختصاص داد که در جایگاه دوم پس از صنایع الکترونیک قرار گرفت، این درصد در فروردین ماه 98/12 درصد بوده است.

خدمات گردشگری و صنعت گردشگری کشور نیز با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات بلند مدت مدارس، بر حجم تبلیغات خود افزودند.

اینطور که رسانه دات کام در گزارش خود آورده است، خدمات گردشگری براساس پایش رسانه در فروردین ماه 92/10 درصد حجم تبلیغات مطبوعات کشور را به خود اختصاص داده بودند و پس از آگهی‌های صنایع الکترونیک، خدمات آموزشی و بانک‌ها و مؤسسات مالی در ردیف چهارم پر حجم‌ترین آگهی‌های مطبوعاتی قرار داشتند.

حجم تبلیغات این گروه در اردیبهشت ماه با رشدی معادل 30/1 درصد به 22/12 درصد کل تبلیغات مطبوعاتی کشور رسید و باعث شد حجم تبلیغات این گروه از بانک‌ها و مؤسسات پیشی گرفته و این  گروه را در رتبه چهارمین گروه پرتبلیغات قرار دهد.

234/45

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =