تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش در دیداری به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت ناصر حجازی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبر آنلاین سایت رسمی رسانه ورزش، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی - رسانه ورزش - قصد دارد با همکاری دو باشگاه استقلال تهران و راه آهن شهرری دیداری نمادین به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم ناصرحجازی دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال را برگزار کند.

این دیدار ساعت 10 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه راه آهن واقع در اکباتان با حضور بسیاری از چهره های فوتبالی، بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، چهره های رسانه ای، مسئولان ورزش کشور و خانواده مرحوم ناصر حجازی برگزار خواهد شد.

شورای تیم فوتبال رسانه ورزش از همه اهالی ورزش و خصوصا فوتبال دعوت کرده است تا با حضور در این بازی نمادین یاد و خاطره مرحوم ناصرحجازی را گرامی بدارند. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی تیم رسانه ورزش، باشگاه استقلال و باشگاه راه‌آهن، قرار است چهره های مطرحی چون فرهاد مجیدی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، احمدرضا عابدزاده، محمدحسن انصاریفرد و ... در ترکیب دو تیم به میدان بروند.

عادل فردوسی پور عضو شورا و کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش نیز در این دیدار به میدان خواهد رفت و به احتمال فراوان همبازی احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی کیا خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =