با ادغام وزارتخانه های تعاون و کار وامور اجتماعی وضعیت دو وزیر کابینه نامشخص شد.

خبرآنلاین اقدام به انتشار نظرسنجی ای به منظور پیش بینی کاربران درباره سرنوشت شیخ الاسلام وزیر کار و امور اجتماعی و عباسی وزیر تعاون کرده است.

تا ساعت 06:00 روز شنبه 42 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پیش بینی کرده اند که «یکی برای وزارت جدید و دیگری برای وزارت ورزش معرفی می شود.» 

23 درصد کاربران معتقدند «هر دو از کابینه حذف می شوند.»  و 22درصد از کاربران نیز معتقدند«شیخ الاسلام برای وزارت جدید معرفی و عباسی از کابینه حذف می شود.» این دو گزینه از ساعت 13:00 روز جمعه بیشترین رقابت را برای کسب آرای کاربران خبرآنلاین به خود اختصاص داده است و طی 17 ساعت گذشته چندین بار شاهد جابجایی بوده اند.

11 درصد نیز گزینه «عباسی برای وزارت جدید معرفی و شیخ الاسلام از کابینه حذف می شود.» را انتخاب کرده اند تا این گزینه نیز 1 درصد کاهش را در صبح شنبه به نسبت 17 ساعت گذشته تجربه کرده باشد.

برای شرکت در این نظر سنجی می توانید به صفحه اول خبرآنلاین و یا سمت چپ همین خبر مراجعه فرمایید.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    وزیر محترم کار هیچ گونه کارائی مثبت تا کنون نداشته اند . فقط شعار می دهند و هیچ گونه خدمت مثبت به قشر کارگر و جامعه کارگری نکرده اند . در یک کلام طبل توخالی می باشد
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    وزیر محترم کار می بایست از کابینه خارج و جای خود را به یک فرد مثبت بدهد که شعارهای بی جا و بدون پشتوانه ندهد فقط وعده مفت و بی محتوا میدهد . لطفاً از بکا گیری تمام پستهای دولتی منع گردد
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    وزیر کارمیبایست در اداره اماراشتغال داشته باشدنه در کار اجرایی الحق و انصاف کمترین کارایی را در وزارتخانه داشته