توران ولی‌مراد در میزگرد خبرآنلاین درباره عفاف و حجاب گفت: "باید پیش از هر چیز مشخص کنیم منظور ما از حجاب و پوشش اسلامی چیست؟"

به عقیده رئیس ائتلاف اسلامی زنان اکنون مشخص نیست به چه کسی بدحجاب گفته می شود: "باید روشن شود که وقتی می گوییم بدحجابی هست، یعنی چادر نپوشیده اند؟ یعنی باید پوشیه بزنند؟"

او که معتقد است باید روی عفاف تاکید داشت تا حجاب، می گوید: "مقصر اصلی مسوولین هستند. فراکسیون زنان مجلس، امور زنان صدا و سیما، دولت. اینها مقصرند. نباید نگاه به زن ابزاری باشد. تولیدات صدا و سیما و سخنرانی ها را نگاه می کنیم، نگاه ابزاری به زن وجود دارد. نگرش ابزاری نسبت به زن باید از بین برود."

ولی مراد همچنین گفت: "باید جامعه به سمت جایی برود که انسان های عفیف تربیت کند، بسیاری از مشکلات حل می شود. از معصوم می پرسند عقت چیست؟ می گوید عقل است.و فرد عفیف، فرد عقل گراست."

میزگرد خبرآنلاین درباره عفاف و حجاب، با حضور لاله افتخاری، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مجید ابهری، رفتارشناس و توران ولی‌مراد، رئیس ائتلاف اسلامی زنان درحال برگزاری است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    وضعیت اقصادی و اشتغال به معنی واقعی را بهتر کنیم وضعییت ازدواج جوانان هموارتر شده و افراد بدحجاب خود از جامعه فاصله میگیرند
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 0
    افرین خانم ولی مراد باید مشخص بشه که حجاب اسلامی از نظر این اقایان و خانمها چه حجابیه؟ فقط که با چادر نمیشه حجاب اسلامی داشت، با یک بلوز بلند و دامن بلند هم میشه حجاب رو رعایت کرد، مثل مالزی