شماره جدید نشریه «سیاحت و تجارت» با صفحه​آرایی تازه و مطالب متنوع و خواندنی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، این هفته نامه که از سال 1380 انتشارش در فضای رسانه​ای کشور آغازشده​، از این شماره دست به تغییراتی در شکل و محتوا زده​است.

حسین واحدی​پور صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه در سرمقاله آن با اشاره به 10 سال سابقه انتشار «سیاحت و تجارت» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته​است:«حالا پس از 10سال که سیاست​ها و برنامه​ریزی گردشگری کشور دستخوش تغییراتی شده و جلب توریسم مورد توجه قرار گرفته​است، «سیاحت و تجارت» نیز ایجاد تحول تازه​ای را در صفحات خود ضروری می​بیند و به همین سبب از همین شماره تغییرات اساسی را ملاحظه می​کنید.»

ایران در سبد700 میلیارد دلاری جهانگردی جایی ندارد، یک پرس غذا در برج میلاد فقط 280 هزار تومان، با «چک» دوپینگ نکنید، کسی ناله​های «منارجنبان» را نمی​شنود، نگاه اقتصادی به سینمای ایران و ... از جمله عناوین این شماره نشریه یاد شده است.

این نشریه با سردبیری میرحسین حسینی در 16 صفحه با قطع روزنامه​ای کوچک(تابلوئید) و با قیمت 500تومان منتشر شده​است.

طراحی صفحاتی در حوزه تاریخ، فرهنگ، ورزش و... از نگاه تخصصی این نشریه از جمله نکات جالب توجه آن است.

در این صفحات به اقتصاد هنر، ورزش و حتی تاریخ از دریچه​ای جذاب پرداخته شده​است. به عنوان مثال در صفحه تاریخ و در مطلبی با عنوان «شلاق خوردن جای خودش، کباب خوردن جای خودش» به نقش چلوکباب در سیاست ایران و شکل​گیری چلو کبابی​ها در تهران پرداخته​شده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =