ایرنا نوشت:

مشاور حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه بازگرداندن مدیریت به جوانان هنر است و باید به جوان اعتماد کرد، گفت: در دهه سوم انقلاب بازگرداندن مدیریت به جوانان هنر است که این امر در دولت نهم روی داده است. 'غلامحسین الهام' شامگاه چهارشنبه در نخستین همایش مشاوران جوان استان گلستان با عنوان 'جوانان رهروان ولایت، مدیران فردا' ، اظهار داشت: اعتماد به جوانان در کنار نسل اول انقلاب حرکت و تحول ارزشمندی بود که البته خطرات وآفاتی هم دارد. وی تصریح کرد: جوانان با روحیه انقلابی باید ساختار اجرایی و اداری و بوروکراسی فرسوده را متحول کنند. الهام در ادامه یادآور شد: این نسل که می تواند با توان خود نظام بوروکراسی را متحول کند باید خود مرعوب ومنکوب قدرت و مال اندوزی و پست و مقام نشود. مشاور رییس جمهوری اظهارداشت: ممکن است فردی در ابتدای جوانی وزیر باشد اما بعد از اتمام کار و رفتن از قدرت نباید مسیر خود را عوض کند وباید در مسیر انقلاب ولو با نبودن در پست اجرایی باقی بماند. وی با اشاره به اینکه جوانان باید خود را در مقابل امواج سیاسی مراقبت کنند، گفت: جوانان را در مدیریت جوانمرگ نکنیم بلکه پویا نگه داریم، به جوانان یاد دهیم در کنار مدیران عالی تصمیم سازی کنند و آثار تصمیمات مدیران را ببینند. الهام اضافه کرد: این حرکت، حرکت پویایی است وانقلاب در تداوم جوانان ماندگار به سوی موعود است. الهام با اشاره به مشکلات پیش روی هر انقلاب گفت: انقلاب جهاد مستمر است و خدا در این حرکت کمال انسان را رقم زده و واقعیت این است که مشکلات نباید ما را از اصالت ها دور کند. مشاور رئیس جمهوری اظهارداشت: نگاه امام به جوانان نگاه مثبت بود و ما نگاه بدبینانه به جوان نداریم. وی تزکیه و تطهیر را اولین چیزی دانست که امام و رهبر معظم انقلاب از جوانان مطالبه دارند. مشاور رئیس جمهوری ادامه داد: ما جوان را انسان غیر مسئول و گرفتار در مهلکه دنیا نمی بینیم بلکه جوان را از این منظر می بینیم که می تواند به اوج کمال و شایستگی برسد. وی افزود: نگاه نظام به جوانان به عنوان سرمایه های مطلوب و امواجی از آرمانگرایی است. مشاور حقوقی رئیس جمهوری یادآورشد: مبارزه با هر جریان انحرافی که بخواهد رسالت انقلاب را مخدوش کند رسالت ما می باشد. الهام در ادامه اظهار داشت: انتخابات عرصه تصمیم گیری برای انقلاب است و دشمن همیشه از انتخابات سوءاستفاده کرده است. وی افزود: انتخابات برای تغییر ریل نظام نیست و ریل نظام را باید به دست جوانان پرشور وانقلابی بگذاریم واز قطار انقلاب که سوت حرکتش در جهان شنیده می شود محافظت کنیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه فتنه گران دنبال یاس و ناامیدی در کشور هستند اظهار داشت: مردم در عمل ثابت کردند که خود محافظ انقلاب هستند، چون اصالت آن را خود آفریدند و رئیس جمهوری نیز مسئول تداوم این حرکت در کشور است. وی تصریح کرد: در دوم خرداد 76 روی جوانان سرمایه گذاری صورت گرفت که اگر آن جوانان را رصد کنیم در آغوش دشمن و بلندگوی تفکرات صهیونیسم و آمریکا هستند. الهام در ادامه بیان داشت: این خطا از هرخطایی بزرگتر است که جوانان را با انقلاب و سرمایه های آن بالا بیاوریم وتحویل دشمنان دهیم . مشاور حقوقی رئیس جمهوری یگفت: اما جوانانی که رهبری و ولایت را قبول داشتند گروهی ازشهدا و جانبازان و گروهی در مسند علم و عمل هستند. وی با بیان اینکه امام جوانان را به عنوان یک سرمایه می دانست افزود: حرکت انقلابی سوم تیر به عنوان بازگشت به انقلاب بود و روی جوانان به عنوان نسل جدید مدیریتی کشور سرمایه گذاری شد. /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    شعار امروز ما جنگ جنگ تا رفع جريان انحرافي است .
  • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    البته حرفهایی که ایشون زده همون حرفهای 6 سال پیش است و برای زمان انتخابات و الا این دولت امتحان خودش را پس داده است.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    ظاهرا بعضی ها اگردر همه میدانها بازی نکنند نمی توانند آرام بشینند، اگر چه آنها را کسی بازی ندهد. ان همه اشتباه در بصیرت و تشخیص آینده برای بعضی ها متاسفان عبرت انگیز نمی باشد.
  • حسن IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام انتخابات اصل پذیرش رای مردم حق است میباشد. یعنی نظام خروجی رای مردم را از خود میداند. هیچ خروجی رای مردم در عرض نظام نیست.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط وقتی انتخابات میشه یادتون میفته جوون هایی هم وجود داره! ما را به خیر شما امیدی نیست!!!!!!