روزنامه جام جم نوشت:

با پایان تحقیقات در مورد پرونده قتل قوی‌ترین مرد ایران، متهمان به زودی صحنه حادثه را بازسازی می‌کنند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود. 
متهمان این پرونده 3 پسر به نام‌های علیرضا، ناصر و علیرضا 17 و 18 ساله هستند. آنها شنبه‌شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در 45 متری گلشهر کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به‌صورت سطحی تصادف کردند که میان آنها مشاجره درگرفت.
در این حادثه 3 پسر جوان با قوی‌ترین مرد ایران درگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا با 3 ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد. داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت اما با تلاش ماموران، متهمان در کمتر از 30 ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف کردند.

با عامل این جنایت گفت‌وگو شده است:
خودت را معرفی کن؟
علیرضا هستم و 18 سال دارم.

میزان تحصیلات؟
تا سال سوم راهنمایی درس خواندم و به دلیل این که علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشتم، درس خواندن را رها کردم و اکنون کارگری می‌کنم.

رابطه شما با خانواده‌ات چطور بود؟
بد نبود و اختلافی با هم نداشتیم.

چطور با علیرضا و ناصر ـ همدستانت ـ آشنا شده بودی؟
در بوستان نزدیک خانه‌مان با هم دوست شده بودیم. آنها نیز مانند من به درس خواندن و ادامه تحصیل علاقه‌ای نداشتند.

چرا چاقو حمل می‌کردی؟
یک روز برای ملاقات با دوستانم ـ ناصر و علیرضا ـ به بوستان نزدیک خانه‌مان رفته بودم ‌که مشاهده کردم مردی غریبه راه یک پسر نوجوان را سد کرده و با تهدید چاقو از وی پول زور می‌خواهد. ترسیدم و فرار کردم و از همان موقع برای دفاع از خود سلاح حمل می‌کردم.

از شب حادثه بگو؟
آن شب از برادرم خواستم تا خودروی پرایدش را به من امانت دهد تا مادر بیمار یکی از دوستانم را به بیمارستان ببرم. با این ترفند خودرو را از برادرم گرفتم و سراغ ناصر و علیرضا رفته و برای تفریح به یکی از بوستان‌ها رفتیم و پس از آن با خودرو در سطح شهر می‌گشتیم.

حادثه چگونه رخ داد؟
ساعات پایانی شب شنبه بود. در بازگشت به خانه‌مان در منطقه 45 متری گلشهر ناخواسته آینه کناری خودرو من به یک خودروی آزرا برخورد کرد و همین موضوع باعث درگیری ما با راننده و همراه وی شد. بعد از طی مسافتی خودروی هر دویمان در خیابان پونه در همان حوالی متوقف شد.
با بالا گرفتن درگیری‌مان وقتی مقتول قصد نزدیک شدن به من را داشت با دیدن هیکل تنومند وی ترسیده و برای نجات جان خود و دوستانم با چاقو به او حمله کردم و سپس فرار کردیم.

خانواده‌ات از ماجرا خبر داشتند؟
نه، وقتی به خانه‌مان آمدم خواب بودند. بلافاصله لباس خون‌آلودم را در سطل زباله انداخته و در خیابان گذاشتم و تا صبح خوابم نمی‌برد و چهره مرد جوان مقابل چشمانم بود. گمان می‌کردم مردم او را به بیمارستان منتقل کرده و نجاتش داده‌اند.
روز بعد پول و لباس‌هایم را درون ساکی گذاشته و از خانه بیرون زدم و به مادرم گفتم به مسافرت می‌روم. سرگردان کوچه و خیابان‌ها بودم از دوستانم نیز خبری نبود. به شدت احساس ترس کرده بودم. 

چطور از مرگ روح‌الله داداشی با خبر شدی؟
من نام مقتول را نمی‌دانستم و او را نمی‌شناختم. صبح دوشنبه وقتی سوار تاکسی شدم، از طریق رادیو شنیدم مردی که از قوی‌ترین مردان ایران و جهان بوده به طرز مرموزی کشته شده است، با شنیدن این خبر به شدت شوکه شده و می‌ترسیدم او همان مردی باشد که من با چاقو به او حمله کرده بودم. 

بعد چه شد؟
با پیاده شدن از خودرو به سمت کیوسک روزنامه‌فروشی رفته و چند روزنامه خریدم و با خواندن خبر قتل و دیدن عکس مقتول دیگر مطمئن شدم او همان مردی بوده که با وی درگیر شده بودم. چند بار با تلفن دوستانم تماس گرفتم اما پاسخی نمی‌دادند. با احتمال این که آنها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند، به فرار ادامه دادم تا این که هنگام خروج از کرج در میدان امام خمینی (ره) از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدم. 

اکنون که دستگیر شده‌ای چه احساسی داری؟ 
تا پیش از دستگیری عذاب وجدان داشتم و چهره مقتول یک لحظه از مقابل چشمانم دور نمی‌شد، اما اکنون کمی آرام‌تر شده و فقط منتظرم هر چه زودتر مجازات شوم. دیگر نمی‌خواهم زنده باشم.
من شرمنده خانواده‌ام هستم. با لحظه‌ای غفلت، کاری از من سر زد که باعث شد جوان بی‌گناهی را قربانی و زندگی خود و دوستانم را نیز تباه کنم.

سابقه کیفری داری؟ 
نه، ندارم.  

حرف آخر؟
طاقت این همه عذاب را ندارم، ‌از مسوولان قضایی می‌خواهم مرا مجازات کنند، کاش چاقویی حمل نمی‌کردم، کاش کسی به من می‌گفت در زندگی سرانجام خلاف و حمل چاقو مرگ است، از همه خجالت می‌کشم... 

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 102
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    7 5
    آخي چقدر مظلومه ! خوب بلده مظلوم نمايي كنه اين لات بس سر و پا
  • بدون نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    6 6
    آخي چقدر مظلومه ! خوب بلده مظلوم نمايي كنه اين لات بس سر و پا
  • بدون نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    6 7
    آخي چقدر مظلومه ! خوب بلده مظلوم نمايي كنه اين لات بس سر و پا
  • Farzad MY ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    7 4
    برو بمیر .نامرده نالوتی
  • سهراب IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    9 5
    خدا لعنتت كن حروم زاده
  • بدون نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    5 5
    بیچاره واقعا راست میگه؟ خدایا تو جای حق نشستی. اگه راست میگه کمکش کن
  • بدون نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    4 0
    البته نباید گول جوانی و حرفهای مظلومانه این جوان و دوستانش را خورد و باید کنکاشی خاص صورت بگیرد تا معلوم شود این قضیه طرحی از پیش تعیین شده از یک عامل سوم پشت صحنه بوده است یا خیر.
  • بدون نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    4 3
    آره شما گفتید و ما هم باور کردیم !!!
  • بدون نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    5 1
    مردی با چاقو جلوی نوجوانی را گرفت و...بیکاری اعتیاد و تورم وفساد وجنایت وخشونت چه کسی پاسخگوی مردم است ؟ بازم یه اعدام دیگه بازم چاقو بیکاری اعتیاد ..قتل واعدام یک دور تسلسل که همه با ان اشنائیم
  • بدون نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    5 4
    این بی شعور رو باید طوری اعدام کرد که عبرت تمام بی سر و پاهایی مثل این بشه که سر هر موضوع کوچکی چاقو کشی راه نندازند
  • بدون نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 3
    مجالش ندهيد.عدامش كنيد تا درس عبرتي بشود براي ديگران.ولي بايد به دنبال پشت پرده باشيد اين بچه بدونه برنامه همچون غلطي نمي كرد.
  • بانام! IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    6 1
    ظاهرا طبق معمول همه فقط منتظر اعدام این افراد هستند کسی پی راه حل و ریشه یابی اینگونه حوادث نیست.
  • حسن IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 7
    اينجور آدمهارو بايد كم كم كشت يعني بايد قطعه قطعشون كنن تا زجر بكشن نه يك دفعه اعدام و خلاص
  • محمد IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 8
    بچچه پر رو ...
  • بدون نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 8
    چجوري هست كه هر قاتلي كه شما مي گيريد سريع مي خواد اعدام شه؟؟؟ خبرآنلاين لطفا دروغ چاپ نكن :((((((((
  • بدون نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 4
    به همین راحتی قهرمان ملی را میکشند
  • sam IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    8 1
    به نظر من تا اندازه ای راست می گوید این بر می گردد به ناامنی جامعه که باعث می شود که یک جوان 18 ساله با خود چاقو حمل کند . ولی به طور کلی اگر مشکل بزرگتر حل نشود باز هم از این دست ماجراها پیش می آید.
  • بدون نام DE ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    6 1
    حالا منتظر ميشينيم تا اعدام قاتل 18 ساله بدون سوابق كيفري را ببينيم ! كاش مشكل عدم امنيت در جامعه با اين اعدامها حل ميشد.او هم يك قربانيست
  • يه دوست داداشي IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 6
    سلام دوستان.هنوز باور نكردم چي شده شايد همتون خيلي چيزارو دونيد ولي داداشي تو باشگاه حتي جلوي يه بچه 15 ساله هم بلند ميشد و با احترام زياد و فروتني باهاش رفتار ميكرد.واقعا خيلي رفتاراش با خيليا كه هيكل بزرگي دارن فرق ميكرد.حيف شد.خيلي حيف شد
  • بدون نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 7
    وقتي راديو تلويزيون دائما ترويج لات بازي و لومپنيسم ميكنه نتيجه بهتر از اين نميشود. شما شخصيت سريال دفاع مقدس كه در حال پخش در تلويزيون است ملاحظه كنيدبه گويش هاي آنان توجه بفرماييد يا همين آقاي احمد زاده و شهرياري كه با لودگي قصد دارن مردم رو بخندونند
  • استان بوشهر IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 7
    باید تحقیقات بیشتری انجام شود مگه میشه به همین راحتی بچه سوسولی قوی هیکلمون را بکشه
  • حسین US ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    5 1
    هم این جوان مقصر است و هم مرحوم داداشی. چرا ورزشکاران که باید الگو باشند با این افراد دهن به دهن می شوند. بهتر است ورزشکاران ارزشی ما مرحوم تختی را به یاد آورند. و با این قبیل افراد دهن به دهن نشوند.
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    6 1
    آدم واقعا نمیدونه چی بگه.نمیدونم اعدام یه پسر بچه که هیچ سابقه کیفری نداره و تو یه لحظه ا.نم بخاطر ترس یا هر چیز دیگه دست به این کار زده عدالته یا؟؟؟؟؟؟؟؟منم مرحوم داداشی رو دوست داشتمو دارم.ولی فقط میتونم بگم حیف واسه هر دوشون
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    9 1
    مگر ادم عصبانی مستقیم به قلب و گردن می زنه که مطمن بشه طرف حتما میمیره میتونست به دست یا پا یا جای دیگه بزنه اصلا ادم عصبانی هدفگیری مشخص ندارد اما کاملا مشخص است که به قصد کشتن زده شاهرگ اصلی و قلب را حالا چرا خدا میداند
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 1
    وقتی تفریح جوان های ما گشتن تو خیابونهاست اون هم ساعت 12 شب باید منتظر این حوادث هم بود
  • sara IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    3 1
    اگه قرار بود با اعدام درس عبرت يه نفر بقيه درس عبرت ميگرفتند پس از زمان باستان نبايد قتلي اتفاق مي افتاد پس بايد مسله توسط جامعه شناسان موشكافي شود به خانواده آن مرحوم تسليت ميگوييم تحمل داغ عزيز بسيار سخت است بايد قبول كرد كه قسمت وروزي آن جوان در دنيا تمام شده بود واين نوجوان از روي ناداني فقط مامور عزراييل بود اميدوارم خانواده آن مرحوم اين نوجوان را ببخشند شايد با بخشش روح آن مرحوم شاد شود انشاءا...
  • mohsen IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    چقدر مردم رو ساده فرض میکنید؟
  • محمد رضا CH ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 1
    سلام . قربون مردم ساده دلمون برم .اخه یکم فکر کنین اگه پسره یه جو انسان دوستی داشت وای میستاد یه کتک از اون مرحوم میخورد به جای اینکه سه بار بهش چاقو بزنه . اگه قرار باشه این آدما عفو بشن از فردا باید منتظر سیر نزولی جمعیت باشیم .
  • ZARI A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 0
    الهی بمیرم!بیچاره مادر هر دو تاییشون .یه عمر جون بکن بچه بزرگ کن .اینجوری داغ جوون سخته
  • reza IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    واقعا متاسفم به چنین اتفاقاتی که می افته ولی هرکه خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه به نظر من باید در ملع عام اعدام بشه تا خانواده داداشی یه ذره آروم بشه
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    fبه نظر من مشكل اجتماع ما دارد
  • عباس هدایت IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 0
    اعدام، اعدام اعدام چقدر اعدام درست میشه؟ دیگه از این اتفاقا نمی افته؟ چرا نمی خواهیم بدونیم مشکل چیست چرا نباید حقیقت ها گفته بشن چرا؟ درد جامعه ما ناآگاهی است نه اعدام نکردن. خداآرامش نصیب داداشی قهرمان کند.
  • نسرین کرمان IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    متاسفم من که فکر نمیکنم جریان به این سادگیا باشه..اگر هست که بالاخره این جوانو میکشن و این دور باطل ادامه داره اگر هم نیست که خدا از سر مقصر اصلی نگذره..خدایا تو آگاهی..خودت میدونی
  • نامدار از کرج IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 0
    اگر هدف از چاقو کشی این نوجوان ترساندن و فرار از صحنه بوده ، می تونسته به دست یا پا ضربه وارد کنه.پس چطور شده که مستقیم به مراکز حیاتی ضربه وارد کرده؟؟؟؟؟؟!!!!! یعنی اینقدر ساده باید یه قهرمان ملی و جهانی از بین بره؟ باور اتفاقی بودن این قتل سخته...
  • م.ج IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    اینا همش دوروغه.من نمیتونم باور کنم ایبچه که قدش تا کمر داداشی هم نبوده تونسته اینجوری که تعریف کرده باشه داداشی رو کشته باشه.متاسفم . روحش شاد و یادش گرامی
  • بدون نام IQ ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 1
    بنظر من خانواده‌ی مرحوم، باید با بخشیدن این جوان نگونبخت، نشان دهند كه‌ آنها هم قویترین خانواده‌ هستند. با كشتن این جوان، هیچ مشكلی حل نخواهد شد.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    عجب كه در يكي از خبرهاي ابتدايي فرماندار كرج وي را 17ساله، در خبرهاي بعدي فرمانده نيروي انتظامي او را 18ساله و در گزارشي از روزنامه جام جم درج نموده بوديد 19 سال سن دارد.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    عكس العمل بهنگام ديدن يك فرد هيكلمند،فرار كردن است نه حمله كردن! شايد بتوان گفت اين جوان قرباني كم توجهي خانواده شده.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    سگ پرورش می دادند بهتربود
  • پهلوانان نمی میرند IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    اقای داداشی افتخار ملت و مایه سرافرازی ایرا ن عزیزمان بود باید هر چه زودتر این حرامزاده را اعدامش کنند تا حداقل مرحمی بر دل داغدیده خانواده وی و جامعه ورزشکاران و پهلوانان سرزمین اهورایی باشد
  • سعيد A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 0
    سلام خوب بايد پشيمون باشه چون زمان مرگش نزديكه يكي از عيب هاي ما اينه كه مرگ رو فراموش كرديم
  • saeed IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    به نظر من این قتل تصادفی نبوده!
  • ? IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    اگر چند نفرو در مناطق جرم خیز در حضور دیگران اعدام کنن درست میشه. تا هر بچه ای چاقو دست نگیره.
  • علی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    1 0
    پخش مجدد مصاحبه مرحوم داداشی در برنامه صندلی داغ رو دیدم و بی اختیار اشک ریختم. اینجور به ناحق و نامردی وباسلاح سرد مردن نه حق اون بود نه هیچ کس دیگه. چه جوانمرد چه ناجوانمرد.صد افسوس. روحش شاد.
  • فرزندایران IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    2 2
    به مصاحبه قاتل دقت کنید.چه چیزهائی متوجه میشید؟دروغ وصحبتهائی ازقبل دیکته شده.سوادرحدسوم راهنمایی.تویکه هرروز روزنامه میخری ومطالعه داری چطور روح الله داداشی رونمیشناسی؟پس میدانستی کی رو کشتی ورفتی خبربخوی/ماشین برادرتوبه بهانه بردن مادردوستت به بیمارستان.اره؟اژانس وتاکسی نبود؟ببین تو یک نفری وبا80میلیون ایرانی طرفی وهمه تحصیلکرده باشعور وبافهم.عمرا این حرفها توروباورکنن.میخوایزودتر خلاص شی؟اون دنیا میخای چی جواب بدی؟به ای ذنبن قتلت.به چه گناهی کشتی؟
  • ali A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    bayad hamonjori koshte beshe namarde heyvon sefat
  • امير محمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 1
    با عرض تسليت به خانواده مرحوم داداشي،توصيه ميكنم به هيچ عنوان با نوجوان وجوان بلاتكليفي مثل قاتل آن مرحوم از در خوشونت وارد نشويد.عاقبت كار اتفاق ناگواره.براي اينكه يه جوان بلاتكليف چيزي رو از دست نمي ده تازه از اين بدبختي نجات پيدا ميكنه
  • ماتم زده از مرگ پهلوان IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    باسلام به نظر بنده قاتل ودو همدستش اولا بايد هر 3 نفرشون بميرند ثانيا اعدام كمشون بايد با زجر كشته بشن. تورا بخدا مسئولين با قاطعيت برخورد كنيد.
  • ماتم زده از مرگ پهلوان IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 2
    باسلام به نظر بنده قاتل ودو همدستش اولا بايد هر 3 نفرشون بميرند ثانيا اعدام كمشون بايد با زجر كشته بشن. تورا بخدا مسئولين با قاطعيت برخورد كنيد.
  • ؟؟؟؟ IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    2 0
    همشون تادستگير نشدن چاقوكشي را افتخار هم مي دونن،هرتا3تاشون كثافتن،خواهشن اون 2 همدستش جون سالم به در نبرن.
  • رها IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    شایدیه کم هم اون قاتل ریزاندام حق داشته باشه چون توی شب اون هیکل درشت زنده یادروح اله رودیده وترسیده واین باعث شده که ترسش بیشتربشه.امادر هرصورت حق نداشت ای بلا روسرش بیاره.من که هیچوقت فراموشش نمیکنم.امارسانه هادرحقش خیلی بدکردن.مرگش خیلی داغونم کرد.دلم شکست.افتخارایران بود.جوون بود.خدارحمتش کنه .
  • بدون نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    خداوند ازاسرار همگان با خبر است
  • علی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    2 0
    دقت کردین که این چند تا بچه برای چه کاری بیرون رفته بودن؟ تفریح با ماشین!!!!!وقتی برای یک نوجوان هیچ تفریحی غیر از ماشین سواری وجود ندارد در نتیجه این امر برای کل جامعه عواقب دارد.مسئولین محترم!!!!چه زمان می خواهید ترتیب اثر دهید؟
  • امير IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    خدا بهتر ميدونه.خدا رحم به بجه هاي مابكنه با اين اجتماع.هم مقتول و هم قاتل هر دو قرباني اين اجتماع هستند.
  • سعید IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام این اولین و آخرین قتلی نیست که تو این کشور انجام میشه . فقر مالی و فرهنگی اولین دلیل این اتفاقاته. مجرمین وقتی گیر میفتن همشون اظهار پشیمونی میکنن. ولی چه فایده . امیدوارم حکم اعدام زودتر اجرا بشه ته درس عبرتی باشه واسه دیگران
  • محمود IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    واقعا چی بگیم به نظرم حتما باید مجازات بشه
  • hakima IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    دیدن لحظه جان کندن تو قاتل رذل آرزوی جامعه ایرانیان است.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    ما ادم بشو نیستیم یه نیگا به نظرات بندازین اکثرا میخوان بکشن بزنن دار بزنن اخه ما با این روحیاتمون ظاهرا همه قاتل بالقوه ایم خدا رحم کنه به بچه های ایران زمین چه نسلی در میاد از ما
  • شهين IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 1
    به نظر من پسر جوون خطايي نداره. وقتي قهرمان ورزشي ما به خاطر ماشين اين همه به پسرك گير داده.بابا اين همه خسيس نباشيد آخه . ارزشي نداره.
  • كوروش IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    چندتا از نظراتو خوندم بهتره بگم كه جامعه ما پر از خشونت شده يكي ميگه اعدامش كنن يكي ميگه تيكه تيكش كنن يكي ميگه ..... به هر حال واقعيت جامعه ما همينه كه ميبينين با اعدام يا بدون اعدام اين جوون كاري درست نميشه ما ملت مرده پرستي هستيم/ وقتي يكي ميميره ميشه جوونمرد/ ميشه پهلوون/ كه حتما روح الله داداشي واجد همين شرايط بوده / من حرفم فقط اين داداشي نيست داداشي هاي ديگه اي هم هستن كه مورد ظلم قرار ميگيرن وقت همه بخير
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    یه کم منصف باشین این یه بچه است چرا باید یه پهلوون گیر بده به این ا شاید طفلکی از خودش دفاع کرده
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    مجرمین وقتی گیر میفتن همشون اظهار پشیمونی میکنن.بکشید این بی پدر و مادرا رو.
  • آرش IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    بکشید هر 3 تا بی شعورشونا
  • آرش IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 2
    بدیدشون دست من تا چنان معامله ای باهاشون بکنم که کسی جرعت چاقو کشی نکنه .
  • مسلم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    مرگت نزدیکه چه بخوای چه نخوای .
  • درویش IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    حرومزاده سگ سفت بایدم پشیمون باشی چون وقت مرگت نزدیکه .
  • غیرت IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    آقایونی که مخالف اعدام این 3 تا بی شعور کثیف هستند یک سوال ک اگه یکی از اعضای خانواده ی شما را هم بدین صورت و با نامردی تمام میکشتن همین نظر را داشتین؟
  • مشکوک IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    آخرش من میدونم که اینا قاتل مرحوم داداشی نیستن . خودتون یک کم فکر کنید هر بار سن اینا را یه چیزی میگن 17 18 19 اخرش چند سالشون از اینا که بگذریم دستگیری این 3 نفرم جای سوال داره.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    کثافت آشغالو خفه کنین انقدر هم لطفا نشونش ندین
  • بدون نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    بايد اين مشكلات ريشه اي حل بشه، ريشه هاي اجتماعي اين مشكلات پيدا شه و حل شه
  • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    masale namosi bode
  • محمد IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    این آشغال بی پدرو مادرو بکشید.جدیدا هرکیو میگیرن چنان اعتراف سوزناک و مظلومانه ای میکنه که آدم دلش میخواد بگه بیا منم بزن بکش!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    1 0
    به به عجب نظراتی ... آدم فکر می کنه افتاده وسط جزیره آدم خورا...
  • بدون نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    (یه نادان یه سنگ میندازه توچاه صددانانمیتونن درارن همین دیگه) بروبمیر تابشه عبرت برای دیگران....
  • شیوا IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    این حیوون اگه بخشیده بشه که میدونم نمیشه تا اخر عمر یکی از افتخاراتش میشه کشتن قویترین مرد جهان و به ریش هممون میخنده.کسی که نوسن 17سالگی آدم میکشه چند سال بعدش مشخصه .فقط قصاص تا بقیه عقده ای ها و خودنماها غلاف کنن.اینقدم جوون جوون نکنبد .روح الله 30سالشم نشده بود.قصاص .
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    2 0
    ما داریم به کجا میریم؟ جوونای ما دیگه در محیط خانواده احساس شادی و آرامش ندارند. خشم و جرم و جنایت به طرز وحشتناکی زیاد شده.ناامیدی بین جوونا موج میزنه.جوونای سالم و سرحال هم که کشته میشن.
  • علی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    به نظر من طبق قانون ظارب باید قصاص بشه وهمراهان وی به حبس شخصی که خون ریخته خونش ریخته بشود
  • مهدی IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    هرچه زودتر این آشغال بی پدرومادر رو بسزای عمل ننگینش برسونید تادرس عبرتی باشه برای همگان که هرگز فکراین حماقتهارونکنن که بخوان مرتکب قتل بشن.فقط یک کلام:"قصاص"
  • سحر سادات IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    فقط بلدن به سرو وضع جووونا گير بدن . به مدل مو و طرز لباس پوشيدن . ولي اصلااا بلد نيستن فرهنگ سازي كنن.چرا بايد يه پسر به اين سن قتل بكنه؟اونم اينقدر دلخراش. يه نو جووون 17 ساله باچاقو بزنه تو گردن يه آدم.معلوم نيست تو چه خانواده اي بزرگ شده كه اصلا بهش محبت نكردن كه دلش اينقدر سنگ شده . بيشتر از اين كه تقصير جامعه باشه تقصير پدر مادراس.پدرو مادر هاي آينده ماهاييم . بچه هاي ما فرداها جامعه و ميسازن . بيايم پس از خودمون شروع كنيم.
  • محسن IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    دوستای عزیز با این نظر هایی که اکثرا رای به قصاص دادین با این کار نشون دادین که کار فرهنگ سازی خیلی خیلی سخت شد چون در بیشتر شما انگیزه برای عصبانی شدن تا حد ارتکاب به فتل وجود داره از دست من ناراحت نشین چون اونی که باید مجازات کنه به کارش وارده و اونی که باید مجازات بشه میشه خب منم ناراحت هستم ولی اینجا جای قضاوت نیست به عنوان یک دوست پیشنهاد میکنم برای شادی روحش یه فاتحه بخونیم
  • ارني IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    0 0
    اخه بچه روح الله يه چك بهت ميزد ميرفتي اون دنيا
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    3 0
    خداوند درقران به پيامبر امر ميكند كه بگو خدايا مرا يك چشم برهم زدن به حال خود وا مگذار.مي خواهم بدونم كسي هست كه خودش رابينياز از اين دعا ببينه ومطمئن باشه هيچوقت دچار چنين اشتباهاتي نميشه؟
  • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    1 0
    خاك برسرت برو بمير
  • moslem IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    وقتی 1جوون تو خونه از لحظ روانی تخلیه نشه پدر مادر نازشو بخرن و بجای اون چیزی که بایدبهش یاد بدن اونچیزیرو بهش یاد میدن که دل بچه میخاد(به عبارتی فرزند سالاری محض) یکی از هزاران عواقبش میشه این جوون بد بخت
  • moslem IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    پدران و مادران عزیز زندگی این جور جوانان رو مورد کنکاش قرار بدیم تا فرزندانمون به این روز نیوفتن وقربانی اجتماع نشن
  • فرزاد IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    از الان روز شماری کنید برای مردنتان
  • میلاد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    یه زمانی کسایی چاقو وقمه دستشون میگرفتن که آدم از هیکلشون خوف میکرد اما حالا چی 4تابجه چاقوکش شدن
  • من IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 0
    شما که از اون بدترین
  • بدون نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    1 0
    باید اینها رو بخشید و آموزشش داد تا به جامعه خدمت کنن
  • شايان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    برو به جهنم
  • فرشاد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    من جای دولت بودم زجر کششون می کردم
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    باید شاهرگش رو در محل جنایت بزنن تا عبرتی بشه برای سایرین. الان هم داره اشک تمساح میریزه والا از کارش هم راضیه
  • بدون نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    متأسفانه لازم است كه اعدام شود تا شايد جوانهاي ديگر بفهمند كه حمل سلاح بيشتر آسيب زننده است تا حمايت كننده، و حتي يك خطاي كوچك ميتواند تباه كننده ي كل زندگي باشد، البته منم موافقم كه دستگري اينها به اين سرعت كمي مشكوك است!
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    1 0
    ایرانیها همین هستند دیگه ... وحشی
  • نسرين IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تورو خدا كسي اين حرفا رو نزنه اون دنيا بايد جواب اين حرفاتونو بدين قضاوت كردن در مورد حتي يه قاتل خيلي كار زشتيه واين دقيقا همون كاريه كه اون سه جوون با نادونيشون انجام دادن به جاي اينكه تومدرسه ها كتاباي چرت وپرت بكنين تومغز بچه ها بياين از همون ابتدا روي روان دانش اموزان ودانشجو كار كنيم كه درست رفتار كردن بايه ورزشكار دكتر وحتي يه قاتل روبفهميم .....نه اينكه تند وتند اونو محكوم كنيم وكلام اخرم اينه كه هميشه بايد قضاوت رو به عهده ي خدا گذاشت وتنها اونه كه درست قضادت ميكنه
  • بدون نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    تو که ماله دعوا نیستی چرا چاقو میزاری تو جیبت زور داری با دست بزن نه با چاقو !!!
  • ایران زمین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    جریان چیز دیگریست ،یه بی سواد18 ساله 50 کیلوئی، قاتل قهرمان ایران باشه!!!تازه قهرمان هم وایسه به راحتی از کسی که نصف قدش هم نمی شه چاقو بخوره و بمیره؟؟؟
  • اکبر IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    این سگها را زودتر اعدام کنند تادرسی بشه واسه بقیه جوانا که چاقوجیبشان نزارند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
    0 0
    دیروز سر مزارش بودم ...وقتی اونجا هستم آرزو می کنم ای کاش من به جای قهرمان زیر خروارها خاک بودم . مرگ حقه ... ولی این مرک ناجوانمردانه بود تو چند سال اخیر سه تا داغ دیدم ، اما داغ تو ...
  • ارام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    1 0
    حقیقتش من چندین مورد را دیده ام در رابطه با این اقایون قوی هیکل من کاری به این خدابیامرز ندارم ولی متاسفانه خیلی مغرورند من چندین بار دعواهاشون را دیدم از خودشون بالاتر نمی تونن ببینن به هیکل شون خیلی می نازن - برای این که هیچ کسی رو عددی حساب نمی کنن -
  • بدون نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
    0 0
    در پاسخ به اقایانی که دم از فزهنگ سازی می کنن . ما الاتن در هزاره سوم میلادی هستیم نه تو عصر جاهلیت آخه هر کسی به اندازه ی خودش فهم و درک داره مشکل ما ایرانی ها اینه که همش باید یه معلم و توسری زن بالا سرمون باشه . ما خیلی چیزها رو بلدیم ولی رو حماقتمون فراموش می کنیم و هی باید تذکر بدن آخه اون احمق قاتل چطور ممکنه اهل کرج باشه و داداشی رو نشناسه ما اهل یکی از شهرای یزد هستیم چندین ساله که او رو میشناسیم.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    یک کلام. همش فیلمه درمیاره