نمایندگان مجلس در نطق امروز خود هم شهادت نیروهای سپاه و هم شهادت استاد دانشگاه در تهران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در نطق امروز خود شهادت نیروهای سپاه در مرزهای غربی کشور را تسلیت گفته و خواستار دستگیری سرکردهگروهک پژاک در کشور مدعی دموکراسی آلمان شد.

وی از عدم اجرای قانون حجاب، طرح​های نظارتی ناقص وزارت بازرگانی در کنترل نارضایتی مردم از افزایش قیمت​ها و اختلاف نظر مقامات سیاسی کشور گلایه کرد و گفت: این در حالی است که معضل بیکاری از ناهنجاری های اجتماعی کشور است. حال آنکه مرکز آمار نرخی از بیکاری ارائه​ می​دهد که با واقعیت منطبق نیست. چرا که یک ساعت کار در هفته معیار اشتغال نیست.

شهریاری همچنین از ما بهترین​هایی در برخی استان​ها سخن گفت که مصوبات استانی هیات دولت را دور می​زنند و موجبات نارضایتی عمومی را به بار آورده و دامن می​زنند.  

محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد هم نطقش را با تسلیت ترور دکتر رضایی​نژاد آغاز کرد و مشکلات امروز جامعه را نتیجه حکومت 6 ساله اصولگرایان خواند و گفت و از فاصله اخلاق سیاسی کشور با سیره ائمه گلایه کرد و گفت: متاسفانه از همه حربه​های غیر اخلاقی برای تخریب استفاده می​شود و هیچ توجهی به توصیه​های وحدت گرایانه مقام معظم رهبری نمی​کنند.

وی با بیان اینکه اضصلاح طلبان به دنبال اصلاح امور در چارچوب نظام هستند و رضایت مندی مردم را می​طلبند، گفت: اتفاقا جریان اصلاح​طلبی، اصولگرایان واقعی هستند که معتقدند صاحبان این انقلاب را باید پاس داشته و حرمت چهره​های کلان نظام را باید نگه داشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه به انتقاد از دستگاه دیپلماسی کشور پرداخت و خواستار تذکر رئیس​جمهور به وزارت خارجه شد تا سلایق بر دیپلماسی سایه نیفکند و اختلاف نظرهای سیاست داخلی، به سیاست خارجی کشور تسری نیابد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =