خبرگزاری فارس نوشت:

موسوی‌خوئینی‌ها اخیراً به بخشی از صحبت‌های محمدحسین صفار‌هرندی در برنامه دیروز، امروز، فردا واکنش نشان داد و در مورد صحبت‌های صفار‌هرندی در رابطه با اینکه شخصی در عناد با مقام معظم رهبری قصد داشته مانع رأی دادن به ایشان در مراسم انتخاب رهبری در مجلس خبرگان شود،‌ مدعی شد که این صحبت صفار‌هرندی تهمت به اوست و حتی فیلم موجود از آن جلسه نیز نشان می‌دهد که صحبت‌های صفار‌هرندی در مورد موسوی‌خوئینی‌ها کذب است!

صفارهرندی  با اشاره به صحبت‌های موسوی‌خوئینی‌ها گفت: بنده در آن گفتار تلویزیونی که آقای خوئینی‌ها به آن اشاره کرده‌اند، به هیچ وجه اسمی از ایشان نبردم و این جالب است که ایشان با چه مدرکی فهمیده‌اند که مقصود من از شخص ذکر شده ایشان بوده‌اند؟

‌وی افزود: من تنها یک نشانه‌ را آن هم بدون اسم در مورد کسی که این کار را انجام داده، مطرح کرده بودم و در ادامه هم تصریح کردم که ایشان همان کسی است که در ماجرای فتنه 88 گفته بود که هوادارانشان اغتشاش کنند و خیابان‌ها را به بی‌نظمی بکشانند تا بعد بتوانند به بهانه شلوغی خیابان‌ها از رهبری باج‌گیری کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: من نمی‌دانم آیا این مشخصاتی که در مورد این فرد گفتم، با آقای خوئینی‌ها تطبیق داشته که ایشان به خود گرفته‌اند یا نه...؟

"اگر واقعاً اینطور است، من حرفی ندارم و در واقع پاسخ قسمت اول هم که شبهه عدم ولایت‌پذیری آقای خوئینی‌هاست، در همین پاسخ ایشان داده می‌شود، اما اگر صحبت‌های من و نشانه‌هایی که از آن فرد نقل کردم، منطبق با ایشان نبوده باید از آقای خوئینی‌ها پرسید چرا این نشانی داده شده را آدرس اختصاصی خود تلقی کردید؟ "

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به تعریف موسوی‌خوئینی‌ها از وی که گفته بود صفار‌هرندی از تبار ارزشمندی است، تصریح کرد: از ایشان به سبب این حسن ظن تشکر می‌کنم و قصد ندارم که این حرمت‌گذاری را نادیده بگیرم.

 29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پس بالاخره آقاي صفار تلويحاً‌ تصديق كردند كه اين عبارت در مورد آقاي موسوي خوئيني بوده است !