ساعت پخش مجموعه‌های «سقوط یک فرشته»، «سی‌امین روز» و «سه دونگ سه دونگ» در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده بجای ساعت 22 ساعت 22:30 از شبکه یک پخش می‌شود.

مسعود رایگان، فریبا کوثری، داریوش کاردان، شبنم مقدمی، علی سلیمانی، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، هدی زین العابدین و سعیده عرب در این مجموعه بازی می‌کنند که زندگی دو دختر در جدال با فراز و نشیب‌های زندگی‌شان را به تصویر می‌کشد.

مجموعه تلویزیونی «سی‌امین روز» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی رضا جودی بجای ساعت 21:40 قبل از افطار از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

در این سریال هومن سیدی، آزاده صمدی، پژمان بازغی، سیما تیرانداز، رزیتا غفاری، محمود عزیزی، کوروش سلیمانی و ... بازی کردند. «سی‌امین روز» درباره مردی به نام سیاوش کیانی است که به مرگ برادر رفیقش متهم می‌شود و ...

سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی، شهرام قائدی، رضا توکلی، شهنام شهابی، شبنم قلی‌خانی، نفیسه روشن، پردیس افکاری، حسین سلیمانی، ایمان باقری، سولماز غنی و رضا آحادی در این مجموعه بازی می‌کنند. داستان درباره دختر و پسری است که قصد ازدواج دارند، اما درگیر ماجراهایی می‌شوند.

مجموعه تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» ساخته شاهد احمدلو ساعت 23:15 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این سریال سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، مرجانه گلچین، جواد عزتی، یوسف صیادی، داریوش سلیمی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، نادیا دلدار گلچین، بیژن پیشدادی، گیتی معینی، سیروس میمنت، ساقی زینتی، مریم معصومی، فرشاد حسینی موحد، متین السادات ستوده، سیاوش مفیدی و... بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «سه دونگ سه دونگ» آمده است: نصرت عشقی سال‌هاست در یکی از محلات تهران نانوایی سنگگ دارد که به اتفاق سه پسرش مسعود، محمود و منصور آنجا را اداره می‌کند. با آمدن پرویز شریک سه دونگ از مغازه‌اش که 10 سال قبل به ایتالیا رفته بود و حالا برای فروش سه دونگ آن به ایران آمده است ماجراهایی پیش می‌آید.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =