فلش خبری متوسط اجاره مسکن در بهار امسال با باز شدن سر درد دل کاربران تکمیل شد.

فلش خبری «متوسط اجاره بهای یک آپارتمان 100 متری در سرتاسر تهران» از سوی کاربران خبرآنلاین با استقبال گسترده ای مواجه شد و البته باعث باز شدن سر درددل تعادای از کاربران هم شد، نگاهی به دیدگاههای منعکس شده کاربران نشان از آن می دهد که مابه التفاوت حدود 700 هزار تومانی بین متوسط اجاره بهای یک واحد 100 متری در مناطق مختلف تهران با حداقل حقوق تا چه حد برای مردم مشکل ساز بوده است.

دیدگاه کاربران را ادامه بخوانید:

بدون نام : قیمت اجاره تو تهران بسیار بیشتر از امکاناتشه ، نمی ارزد ، همون بهتر که تو شهرهای کوچکتر زندگی کنیم.

بدون نام : امین جان کدام بقیه حقوق؟ حداقل حقوق ماکه 460000 تومان است.

اجاره نشین : والا با این قیمتها هم نمیشه آپارتمان تهیه کرد من که میدونم تو منطقه 13 (نیروی هوائی) 100 متر آپارتمان متوسط 40 تا 45 حداقل رهنشه !!!

بدون نام : کمی بالا نیست؟

بدون نام : با ماهیانه 40000 تومان اهدایی دولت و حقوق 500000 تومانی در چه منطقه ای میتوان خانه اجاره کرد؟

امین : نمی دانم با این قیمتها کدام کارمند یا کارگری با دادن حداقل 500 هزار تومن اجاره با بقیه حقوق، یکماه اش را چگونه خواهد گذراند.

بدون نام : از قول بنده هم تبریک بگویید به حضراتی که ادعاشون گوش فلک رو کر کرده!!!!!! جای خجالت داره !!!!

زوجه یک کارمند : همسرم 400000 تومان ماهیانه درآمد دارد ماهی 300000 تومان کرایه می دهیم می ماند 100000 تومان که اگه جایی نریم چیزی نخریم چیزی نخوریم قسطهامون رو هم ندیم به پسرم بستنی، هم نخریم مهمون هم خونه ما نیاد و... ماهی 100000تومان خالص پس اندازمیشه کرد که فکر کنم بعداز ... سال صاحب خونه می شویم و اونوقت انشاء الله به پسرم بستنی هم می خریم و دیگه قسط هامون عقب نمی افته و می مونه قسط های بانک مسکن که اون هم انشائ الله می دیم و اونوقت ما دیگه زیر خط فقر نیستیم.

سعید : دوغوز آباد 500 هزار تومان. پایه حقوق 330 هزار تومان . مملکت گل و بلبل به این می گویند . تازه همین 330 رو به زور پرداخت می کنند . بعد می پرسند چرا سن ازدواج رفته بالا؟ چرا دزدی و جرم زیاد شده؟ چرا ... اگر شب رو باد هوا بخوری و پیاده بری و پیاده بیای باز هم  از پس این اجاره ها بر نمیای مگر اینکه 3 شیفت 8 ساعته کار کنی.

بدون نام : مشخصه که اصلا قیمتها بالا نرفته!!!

فیلم ساز : با تشکر از فلش جالبتان خواستم خدمت دولتمردان تبریک بگویم.

/31222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نامي IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    دولت محترم به مردم گفت با 5 ميليون صاحب خانه ميشويد ولي اواخر سال گذشته مشخص شد براي مساكن مهر مردم بايد حداقل 12 تا 13 ميليون بدهند و همين امر باعث انصراف بسياري از متقاضيان شد چونكه حداقل تو شهرهاي كوچك با 10 ميليون و يك وام بانك مسكن به آساني ميشود خانه دار شد . پس بهترين كار افزايش اجاره بها بود كه مردم بيچاره را ترغيب به مسكن مهر كنند و اصلا هم توجه اي به عواقب اين اتفاق نشد ! اي يوزارسيف كجايي كه به داد ما برسي .؟؟؟
  • بدون نام GB ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط می تونم بگم دکتر دوست داریم واسه این همه زحمتی که کشیدی