شهر نوشت:

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به اینکه، براساس تحقیقات انجام شده از سوی پلیس، احتمال وقوع قتل و حادثه در خصوص فوت خانم باقری نژادیان، بعید است، ‏‌افزود: نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

سرهنگ مصطفایی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا درپی گیری فوت فاطمه باقری نژادیان (دختر نماینده اسبق شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی) گفت: برابر مفاد پرونده ای که چندی پیش در اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت، زنی به نام "فاطمه باقری نژادیان" 28 ساله در تاریخ ششم مرداد ماه امسال از منزلش در خیابان پاسداران خارج و ساعت 19 روز بعد جسد وی دامنه کوه بی بی شهربانو کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مطابق روال جاری، اقدامات لازم در مورد بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی انجام شد، افزود: براساس تحقیقات کارآگاهان بررسی صحنه جرم، هنگام کشف جسد، البسه و پوشش متوفی وضعیت عادی داشت و وسایل شخصی او نیز در محل کشف جسد، مشاهده شد، همچنین طبق نظر پزشکی قانونی در گزارش معاینه جسد، آثاری در مورد ضرب وجرج یا خفه شدگی مشاهده نشده است.

به گفته سرهنگ مصطفایی، براساس تحقیقات انجام شده، موضوع تعرض و سرقت نیز منتفی است بنابراین با توجه به شرایط جسمانی خاص مرحومه و روحیه نامبرده و تحقیقات انجام شده، وقوع قتل وحادثه جنایی بعید و دور از ذهن به نظر می رسد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، در پایان تصریح کرد: بدیهی است در این خصوص تحقیقات تا نیل به نتایج قطعی انجام خواهد شد و اظهار نظر قطعی منوط به اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات است.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يك عاقل بندري DE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    اين سرهنگ فقط معلوم فرمايند چطوري اين خانم خودش را به دامنه كوه هاي بي بي حكميه رسانده مثلا ان جا سكته قلبس يكرده يا از سرطان فوت شده و كس ديگري و يا قتلي در كار نبوده!!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    غیر مستقیم می خواهد بگوید خودکشی کرده آن وقت چرا در آن جای دور و پرت؟ یاد شهرام خان افتادم شهرام شکیبا از آن جایی که همه چیز درست است لابد شخص ایشان هیچ کدام از این کارها را نکرده و همان طور در اثر لطافت هوا و موافقت طبیعت سعی کردند یک سری به آن دنیا بزنند
  • عطا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    منظورشون اينه كه ايشون خودكشي كردند؟
  • بدون نام CA ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    khoda naboodetoon kone ke rooye hameye jenayat karan e aalam ro sefid kardid.
  • بدون نام US ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    حرفهای آقای سرهنگ متناقض است. اگر پزشکی قانونی هنوز اعلام نظر نکرده چرا اظهار نظر می کند؟
  • علی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    ایشان خودشان را کشته اند و جسد خود را هم به منطقه ای در جنوب تهران منقل کرده اند.
  • روح اله IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    پدر مرحومه توي مصاحبه اي كه كردن گفتن از سر تا پاي دخترشون آثار ضرب جراحت وجود داشته حالا رو چه حسابي جناب سرهنگ اينجوري اظهار نظر كردن!!!!!
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    جالبه مرحومه ابتدا با خودش درگير شده و حسابي خودشو زده كه اين درگيري تا دامنه كوههاي بي بي شهربانو ادامه داشته(حدود 40 كيلومتر) بعد ديده به نتيجه اي نرسيده خودكشي كرده!!!