فارس نوشت:

در حالی که سازندگان سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» برپایی جلسه درباره این سریال را تأیید کرده​اند، مدیر شبکه سه سیما با رد این خبر، گفت: «این سریال قبلا در معاونت سیما تولید شده و الان هم تغییری در محتوای سریال ایجاد نخواهد شد، چون زمان این کارها نیست.»

 علی‌اصغر پورمحمدی درباره برگزاری جلسه اضطراری برای رفع نواقص سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» گفت: «اصلا چنین جلسه‌ای برای این سریال برگزار نشده است و سریال روال طبیعی تولید خود را سپری می‌کند.»

 وی درباره تغییر در محتوای باقیمانده سریال نیز اظهار داشت:‌ «تغییری هم در محتوای سریال ایجاد نخواهد شد، چون زمان این کارها نیست. چهار روز دیگر ماه رمضان تمام می‌شود و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد، این سریال قبلا در معاونت سیما تولید شده و الان هم وقت تغییر نیست.»

 مدیر شبکه سه سیما در پاسخ به این سوال که سریال مناسبتی امسال این شبکه نسبت به سال‌های گذشته با افت همراه بوده، دلیل این افت چیست؟ تصریح کرد: «قبول نداریم که سریال امسال شبکه سه افت داشته است و ما هم از این سریال دفاع می‌کنیم.»

 پورمحمدی درباره دلایل دفاع شبکه سه از سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» نیز توضیح داد:‌ «این سریال یک قصه جذاب و دینی است، متن، بازیگر و کارگردانی خوبی دارد و با نوآوری در مضامین خود همراه بوده است.»

وی در پایان درباره خبری که روزنامه «بانی فیلم» از قول تهیه‌کننده سریال منتشر کرده، گفت:‌ «نتایج نظرسنجی امسال هنوز نیامده است ولی ما پیش بینی می‌کنیم که با میزان مخاطبان خوبی روبرو باشیم.»

 نکته جالب در مورد انتشار خبر برگزاری «جلسه اضطراری» درباره این سریال است که طبق روال همیشگی مدیران سیما تمایلی برای رسانه‌ای شدن آنها ندارند. صبح امروز «داوود هاشمی» تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگو با روزنامه سینمایی بانی فیلم (که با تعامل با تهیه‌کننده سریال و به قصد تکذیب خبر جلسه اضطراری و تأیید محتوای سریال وارد عمل شده بود) اساسا برپایی این جلسه را تکذیب کرد اما سازندگان این سریال گویا در گفت‌وگو با روزنامه «هفت صبح» بر برپایی جلسه‌ای در این خصوص صحه گذاشته‌اند.

روزنامه «هفت صبح» با تأیید این که یکی از معترضان به این سریال «عزت‌الله ضرغامی» بوده، خبر «خبرگزاری سینمای ایران» را تأیید کرده و نوشته است که «ضرغامی» به «علیرضا برازش» مأموریت حل این مشکل را داده است.

این روزنامه نوشته است: بر اساس پیگیری خبرنگار ما، سازندگان سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» مدعی شدند که هر سال جلسه بررسی محتوای سریال‌های ماه رمضان با حضور مدیران عالی رتبه صداوسیما برگزار می‌شود و جلسه‌ای که خبر آن منتشر شده، اضطراری نبوده و بخشی از روند همیشگی بررسی کیفی و محتوایی آثار تلویزیونی است»

 تماس خبرنگار فارس با سازندگان سریال نیز راه به جایی نبرد .

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    2 0
    راست میگن.فیلم به این بی سروته ای. الان چجوری واسش سر و ته بسازن. شمام یه توقع هایی دارین ها!!
  • احمد DE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 1
    استفاده از موضوعات نخ نما شده در این سریال و آب بستن به ان برای کشاندن به 30 روز واقعا مسخره است،موضعاتی نظیر اینکه دوست آیدا رای او را میزند تا مبادا بفهمد خواب اش راست بوده و فیلم به روزهای بعد موکول شود، فقط در سریالهای ایرانی که سال به سال پس رفت میکنند دیده میشود
  • بدون نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 1
    من نمیدونم صداوسیما به غیراز موضوع روح ومرده وقتل و...برای وقت پر بیننده بعداز افطار موضوعی ندارد ایا جای یک سریال طنز مثل خانه به دوش برای آرامش بعد از افطار خالی نیست
  • بدون نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    1 0
    چرا عادت كرده ايم زحمات هموطن خود را ناديده بگيريم اما داستانهاي مزخرف خارجي{يانگوم} را با دهان كاملا بازنگاه مي كنيم و براي ديدن بازيگر زن سريال از اين سر دنيا به ان سر دنيا مي رويم. .
  • محمد تقی امامی جیریایی IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ورود به مسایل مذهبی و ماورایی و آمیختن آن با جلوه های بصری ،ظرافت،حساسیت و دقت بسیار زیادی را می طلبد .متأسفانه با فراموش کردن قوائد فوق سریالی تولید و پخش می شود که دیدن و دنبال کردن آن برای بیننده عذاب آور می شود . یا باید شاهد خاله خاله بازی ملال آور دو روح سرگردان باشد یا شبکه دیگری را برای تماشا انتخاب ؟ کند .
  • بدون نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 1
    حیف پول بیت المال و وقت مردم
  • امیرحسین IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اگه به مفهوم و پیام فیلم توجه منی ، می بینی اینا همش واقعیت داره ،
  • بدون نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    1 0
    سریال شبکه یک که بی بندوباری وگستاخی را نشان میدهد.چرا در سریال های ما آدمهای باایمان باید انقدر مشکل داشته باشند؟ دختره دوست پسرشو می یاره توخونه.بعد باکمال پررویی توصورت پدر نگاه می کنه که انگار پدره اشتباه کرده. ونوقت میگن سزیالهای ماهواره بده هیچ فکر کردید توی سریالهای خودمون چه فرهنگی رو دارند جا می اندازن.نکته دیگه اینکه چرا حتماً باید سریالهای ماه رمضان با غم وغصه باشه؟خوبه می گیم ماه مبارک!