احمدرضا معتمدی در نامه‌ای به اخبار منتشر‌شده درباره احتمال معرفی این فیلم به عنوان نماینده ایران در بخش اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، کارگردان فیلم «آلزایمر» در این نامه نوشته است: «اهالی محترم فرهنگ و هنر و ملت شریف ایران. اجازه بدهید هیئت انتخاب فیلم برای اسکار به دور از جنجال‌آفرینی و تفرقه‌افکنی انتخاب اصلح خویش را نموده و از آن‌ها بخواهید تا دلایل و شواهد گزینش خود را ارائه نمایند. سپس داوری کنید. فارغ از آن‌که اسکار مثل مهریه می‌ماند. نه تا بحال به ما داده‌اند و نه از ما کسی گرفته است که این‌قدر برای آن غش و ضعف می‌کنند.»

احمدرضا معتمدی ادامه داده است: «ما را هم وارد بغض‌ها و کینه‌ها و دعواهای سیاسی خود نکنید. تمام مصیبت‌ها و محرومیت‌هایی که در این سال‌ها کشیده‌ایم مربوط به این بوده است که عضو هیچ جناح سیاسی نبوده‌ایم.»

او در پایان نوشته است: «"آلزایمر" تنها یک گام بسیار کوچک و ابتدایی برای رسیدن به سینمای مستقل و اندیشه بومی است و نه چیز دیگر ... ای کاش اصغر فرهادی امسال هم یک «درباره الی» دیگر ساخته بود تا من برایش صد هزار امضا جمع کنم. تو را به ارواح خاک جد و آبادتان فرهنگ و هنر را به سیاست آلوده نکنید.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    1 1
    آلزایمر سرتر از جدایی نادر از سیمینه.
  • محمد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 1
    آقای معتمدی خودتو ناراحت نکن امسال به خاط دهن کجی به فرهادی و مردم فیلم شما به اسکار معرفی میشه