۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۲

فارس نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مقررات پروازی که عربستان برای سال جاری وضع کرده، باعث شده تا مدت اقامت زائران در حج تمتع امسال افزایش پیدا کند و از 34 روز فراتر خواهد رفت.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بحث ارتقا فرهنگ مطالعه در جامعه، به‌خصوص در بین جوانان کار یک دستگاه یا وزارتخانه نیست بلکه باید خانواده‌ها به عنوان مهمترین کانون، رسانه‌ها، وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط کمک کنند تا این امر تحقق پیدا کند.

وی افزود: برای تحقق ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه کارهای زیادی باید انجام داد که حمایت از نویسندگان، ناشران و کتابفروشان، ایجاد کتابخانه و برگزاری مسابقات از جمله فعالیت‌هایی است که باید در این راستا انجام شود.

شرایط پروازهای سعودی دلیل اصلی افزایش تمتع امسال

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با ‌با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت‌وگو می‌کرد، درباره احتمال افزایش زمان حج تمتع امسال گفت: مقررات پروازی که عربستان برای سال جاری وضع کرده، باعث شده است تا مدت اقامت زائران افزایش پیدا کند و از 34 روز فراتر خواهد رفت.

یادآور می‌شود، زمان اعزام زائران بیت‌الله الحرام در سال‌های گذشته از 13 ذی القعده بوده که امسال بر اساس شرایط و مقررات جدید عربستان از ابتدای ذی القعده خواهد بود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =