۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۱

داستان ترافیک در خیابانهای تهران دیگر تکراری شده اما هنوز هم شهروندان نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

هنوز اول مهر نرسیده که پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی هایی را برای کنترل ترافیک در این روز کرده است تا شهروندان با مشکل کمتری مواجه باشند. به همین منظور ستادی با حضور شورای شهر و راهنمایی و رانندگی از همین هفته کارش را آغاز می کند.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در همین باره به خبرآنلاین می گوید که همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه تغییری در مسیر و زمان محدوده طرح ترافیک وجود ندارد و با توجه به افزایش 120 کیلومتری محدوده طرح ترافیک نسبت به مهر ماه سال گذشته، امسال همزمان با بازگشایی مدارس هیچ تغییری در محدوده طرح ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه محدوده طرح ترافیک نسبت به مهر ماه سال 89، افزایش 50 کیلومتری داشته و همین امر می تواند در کاهش ترافیک موثر باشد پیش بینی می کند که ترافیک  در روزاول مهر امسال 30 درصد افزایش یابد.

سردار رحیمی اولویت اصلی ستاد اول مهر را ایمن سازی اطراف مدارس برای تردد سرویهای  مدارس می داند و می افزاید:سال گذشته با ساماندهی سرویس مدارس گام مهمی در کاهش ترافیک برداشته شد و امسال هم قصد داریم برای افزایش ایمینی دانش آموزان و کاهش ترافیک سرویس ها را افزایش دهیم.

وی ادامه می دهد: امسال هم تاکسی ها و ون مجوز سرویس مدارس را می گیرند و در کمیسیونی که متشکل از شهرداری،آموزش و پرورش ،ناجا و راهنمایی و رانندگی است صلاحیت آنها تایید می شود.

45232

 

                  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • azar IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    اول مهر که تعطیله