ایسنا نوشت:

رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری کارمند یکی از بانک‌های این استان که مبلغ سه میلیارد و نهصد میلیون ریال اختلاس کرده بود، خبر داد. سرهنگ مهدی محسنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارشی از مدیریت یکی از بانک‌های استان مبنی بر این که یکی از کارکنان، مبلغ سه میلیارد و 898 میلیون ریال اختلاس کرده و متواری شده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، پس از شناسایی مخفی‌گاه متهم به نام «شهرام» با هماهنگی مقام‌قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. محسنی درباره چگونگی انجام این اختلاس با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم علاوه بر صندوق‌داری، مسئولیت فعالیت امور اعتباری شعبه خود را نیز برعهده داشته و سیستم تسهیلات را نیز در اختیار داشته که به راحتی موفق به انجام این اختلاس شده است.

وی درباره انگیزه متهم افزود: متهم در حال ساختن دو پروژه 10 واحدی در اهواز است، که برای جلوگیری از ورشکستگی از اسفند 1389 اختلاس خود را آغاز کرده است.محسنی با اشاره به شناسایی پروژه‌های ساختمانی متهم خاطرنشان کرد: وی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

/56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =