فارس نوشت:

انتشارات دانشگاه آکسفورد امسال نمایشگاه سالانه کتاب خود را با همکاری نمایندگانش در شهرهای کراچی، لاهور، اسلام آباد، فیصل آباد، مولتان، کویته، حیدر آباد برگزار می‌کند. به گزارش دیلی تایمز، نمایشگاه سالانه انتشارات آکسفورد امسال از روز اول اکتبر سال جاری آغاز به کار کرده و تا پایان وقت اداری سی و یکمین روز از ماه اکتبر ادامه خواهد داشت.


این نمایشگاه امسال با همکاری نمایندگان و کتابفروشی‌های آکسفورد در شهرهای کراچی، اسلام آباد، لاهور، فیصل‌آباد، پیشاور، حیدر آباد و مولتان نیز به مدت یک ماه برگزار خواهد شد. کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه یک ماهه در حوزه عمومی و تخصصی و به زبان انگلیسی خواهد بود و طیف وسیعی از خوانندگان و علاقمندان به کتاب را در بر خواهد گرفت.

 

انتشارات آکسفورد قصد دارد در این نمایشگاه بخش زیادی از آثارش را به ویژه تازه‌های خود را به مخاطبانش معرفی کند. در میان آثار به نمایش در آمده از روز اول اکتبر در این کتابفروشی‌ها علاوه بر کتاب‌های درسی، کمک آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف و دانشگاهی کتاب‌های داستانی، رمان و مجموعه دایرة المعارف‌ها و فرهنگ‌های واژه در این نمایشگاه دیده می‌شود که قابل استفاده برای دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران است.


علاوه بر این در این نمایشگاه مجموعه‌ای ارزشمند از کتاب‌های مرجع و کتاب‌های امور بین‌الملل، سیاسی، تاریخ، ادبیات و همین طور کتاب‌ها و شرح حال‌های بسیاری از شخصیت های فرهنگی، ادبی و صاحب نام پاکستان نیز به زبان انگلیسی به چشم می‌خورد.
مجموعه اشعار شاعران صاحب نام پاکستان نیز از دیگر آثار ارائه شده توسط انتشارات آکسفورد به زبان انگلیسی در این نمایشگاه است. در میان این شاعران می‌توان به مجموعه اشعار «میرزا فتح الله»، «فیض» «میر انیس» و «جاش ملیح آبادی» اشاره کرد.


نمایشگاه سالانه کتاب آکسفورد امسال به همت انتشارات دانشگاه آکسفورد در شهرهای مختلف پاکستان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به مدت 1 ماه و در روزهای یکم تا سی و یکم اکتبر 2011 برگزار می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 0
    الحمدلله رب العالمین ما از پاکستان هم جلو زدیم!