۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰

از آن طرف توری بوی کودک به دماغ مارمولک خورد. مارمولک نیم‌سانت جابه‌جا شد. کمی سرش را چرخاند تا چشمش را برای دیدن کودک تنظیم کند. کودک او را نگاه می‌کرد و با دست به او اشاره می‌کرد. احساسی عجیب از بدن کودک متصاعد بود که به سمت مارمولک جریان پیدا کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «مارمولک‌ها اصلا غصه نمی‌خورند» نوشته افسون فروغی‌پور در 144 صفحه با قیمت 3200 تومان از سوی نشر پژواک روانه بازار نشر شد. داستان‌های این مجموعه روایتگر تنهایی انسان‌هایی است از زبان راویان متعدد و با زوایای دید مختلف بیان شده‌اند.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «از آن طرف توری بوی کودک به دماغ مارمولک خورد. مارمولک نیم‌سانت جابه‌جا شد. کمی سرش را چرخاند تا چشمش را برای دیدن کودک تنظیم کند. کودک او را نگاه می‌کرد و با دست به او اشاره می‌کرد. احساسی عجیب از بدن کودک متصاعد بود که به سمت مارمولک جریان پیدا کرده بود. مارمولک از کودک خوشش آمد. کمی سرش را گرداند و با چشم دیگرش کودک را پایید. حواسش پرت تماشای کودک بود. داشت شکاف دهانش را برای سلام کردن به کودک باز می‌کرد.»

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =