علی کفاشیان هم فکرش را نمی‌کرده که ایران با 6 گل بحرین را شکست دهد.

رييس فدراسيون فوتبال بعد از برد شیرین ایران مقابل بحرین گفت: «بازي زيبايي بود. بازيكنان ما از همان ابتداي بازي خيلي خوب و مسلط نشان دادند و با استفاده از توانايي‌هاي بالاي خود بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. ما بايد خودمان را براي بازي بعد آماده كنيم. خوشبختانه كادر فني و بازيكنان تيم ملي توانستند به شناخت و درك خوبي از همديگر برسند، مطمئنا اگر آن‌ها تلاش بيشتري داشته باشند مي‌توانيم به جام جهاني برزيل برسيم. البته ما نبايد مغرور شويم.»
كفاشیان در مورد اینكه از سوی فیفا یك ناظر امنیتی برای این مسابقه در نظر گرفته شده بود هم گفت: «خوشبختانه در بازي امروز هيچ مشكل خاصي وجود نداشت. جا دارد همين جا از مردم خوب‌مان تشكر كنم كه تا آخرين لحظه بازي تيم‌شان را تشويق كردند. حضور آن‌ها در بازي امروز ما را اميدوار كرد و همچنين با اين حضور ما مديون آن‌ها شده‌ايم.»
رييس فدراسيون فوتبال درباره راي فيفا برای پرونده تيم ملي فوتبال اميد هم گفت: «هنوز راي اين پرونده اعلام نشده است. در عين حال كميته انضباطي فيفا عراق را محروم كرده است. وكيل ما هم آنجاست و به شدت كارها را پيگيري مي‌كند. اميدهاي زيادي براي بازگشت تيم اميد داريم و وكيل‌مان هم قول‌هاي زيادي براي بازگشت اميد به ما داده است.»
كفاشیان در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني بر اينكه چرا قبل از بازي نمي‌خنديد؟ گفت: «اين بازي حساس بود و ما استرس و دلهره داشتيم. 24 ساعت قبل از بازي خنده‌هاي من تمام مي‌شود. در اين بازي هم ميزبان بوديم و هم مسائل زيادي مطرح بود كه شرايط را حساس مي‌كرد. من خودم هيجان زيادي دارم كه خيلي خصوصيت بدي است و بايد آن را برطرف كنم.»
كفاشیان در مورد نتیجه بازی با بحرین هم گفت: «فكر نمي‌كردم 6 گل بزنیم اما پيش‌بيني بازي خوب و برنده بودن را مي‌كردم. ما همه تلاش و سعي خودمان را مي‌كنيم تا تیم به جام جهانی برود. بازيكنان مصمم هستند و كادر فني خوبي داريم. اما نبايد مغرور شويم. اگر از اين مرحله صعود كنيم در مرحله بعد كار سخت‌تري داريم. رفتن به جام جهاني براي فوتبال ما لازم است چرا كه باعث رشد و پيشرفت مي‌شود. از هواداران و مردم ايران كه استاديوم آزادي را پر كردند و منظم به تشويق تيم ملي پرداختند قدرداني مي‌كنم. آن‌ها به دعوت كادر فني لبيك گفتند.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    2 3
    با همه این حرفا ............. فدراسیونو رها کن!
    • مجید IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
      2 0
      بی انصافی میکنی میتونی تضمین بدی اگه بره یکی بدتر نیاد؟
  • منوچهر IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    0 2
    اقا مجید یه جوری حرف میزنی انگار اقای کفاشیان حوب عمل کرده که میگی بهتر. جناب کفاشیان تاجایی که در توان داشت درجهت پسرفت فوتبال تلاش کرد.مطمئنا اساتیدی مثل جناب دادکان بسیار بهتر از این آقا عمل خواهند کرد. بودن کفاشیان یعنی نابودی کامل فوتبال. آقای کفاشیان دست از سر فوتبال بردار. خبر آنلاین منتشرکن