ایسنا نوشت:

محمد نبی حبیبی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه ارومیه با اشاره به وحدت نیروهای انقلاب اظهارداشت: مقام معظم رهبری در سفر به قم تاکید فرمودند که روحانیت بیشتر در صحنه حضور داشته باشند و استنباط ما این بود که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت حضورشان فقط در مسائل علمی نباشد و در مسائل سیاسی هم حضور جدی تر داشته باشند.
اهم سخنان حبیبی را در ادامه بخوانید:
  • آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی از سران اصولگرایان و در تعبیر دقیق تر نیروهای انقلاب دعوت کردند و بارها جلسات مشترکی برگزار شد که نتیجه آن منجر به جبهه متحد اصولگرایی شد.
  • اصولگرایان با محوریت جامعتین جمع شدند تا سلیقه‌های خود را به هم نزدیک کنند و تمهیداتی بیندیشند که در انتخابات اسفند ماه امسال با نامزدهای مشترک در حوزه های مختلف به میدان بیایند و ساز و کار 8+7 نتیجه این هماهنگی هایی است که از سال گذشته به وجود آمد.
  • اصولگرایان اگر بخواهند وحدت کنند، باید با محوریت روحانیت باشد، زیرا تحت هدایت روحانیت امکان نزدیک شدن سلیقه های اصولگرایان به هم بیشتر محقق می شود.
  • ما در چارچوب ساز و کار 8+7 مشغول فعالیت هستیم ،اصولگرایی منهای روحانیت یعنی اصولگرایی منهای اصولگرایی ، اگر می خواهیم اصولگرا باشیم باید محوریت روحانیت را بپذیریم.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =