فارس نوشت:

به گفته یک عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، 'تخلفات مالی' و 'عدول از قانون' مهمترین تخلفات کشف‌شده توسط این هیئت است.
پس از آنکه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در 29 اردیبهشت ماه سال 89 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، وکلای ملت موظف به تشکیل هیئت تحقیق و تفحص شدند.
با شکل‌گیری هیئت تحقیق و تفحص و انتخاب هیئت‌رئیسه و اعضای آن، کار تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با گستره 'عریض و طویل' بیمه‌شدگان کشور، رسماً آغاز شد.
امروز با گذشت حدود 516 روز از تصویب تقاضای اولیه تحقیق و تفحص، این هیئت با تهیه گزارش اولیه تقریباً به کار خود پایان داده است.
در همین رایطه صمد فدایی عضو هیئت رئیسه هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی به تشریح آخرین وضعیت هیئت تحقیق و تفحص پرداخت.
وی در ابتدا با بیان اینکه گزارش اولیه هیئت تحقیق و تفحص آماده شده است، گفت: هیئت تحقیق و تفحص 4 تیم را مأمور بررسی وضعیت سازمان تأمین اجتماعی کرده بود که این تیم‌ها گزارشات خود را تقدیم هیئت کرده‌اند.
عضو هیئت رئیسه هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: البته برخی گزارشات ارائه شده توسط تیم‌های تفحص، کامل نیست و تیم‌ها موظف هستند که گزارشات خود را تکمیل کنند اما در کل گزارش اولیه آماده شده است.
فدایی، گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی را مشتمل بر بیش از 100 صفحه عنوان کرد و اظهار داشت: این گزارش مستند است و در آن 'عدول از قانون' و 'تخلفات مالی' جزو مهمترین تخلفات کشف‌شده هستند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در بررسی‌های هیئت تحقیق و تفحص مشخص شد که در سازمان تأمین اجتماعی برخی قوانین مصوب مجلس و حتی برخی مقررات هیئت مدیره سازمان هم رعایت نشده است.
عضو هیئت رئیسه هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، انتشار جزئیات بیشتر از گزارش هئیت تحقیق و تفحص را به زمان ارائه آن به هیئت‌رئیسه مجلس موکول کرد.
47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    چه می کنه با پول مردم!!!