ایکنا نوشت:

پنجمین کتابخانه تخصصی کتابخانه مجلس با عنوان «کتابخانه تخصصی بانوان»، همزمان با هفته کتاب، در این مرکز راه‌اندازی می‌شود. «کتابخانه تخصصی بانوان»، با دارا بودن 2500 جلد کتاب، مجله و پایان‌نامه در حوزه زنان، پنجمین کتابخانه تخصصی در این مرکز محسوب می‌شود. در راستای تکمیل این طرح و ایجاد این کتابخانه در جوار کتابخانه شماره دو کتابخانه مجلس، تاکنون 1200 جلد کتاب ثبت و به بخش سازماندهی آثار تحویل داده شده‌اند.

برای تجهیز منابع، مجموعه مقالات، پژوهش‌ها و کتاب‌های ویژه بانوان به تازگی 200 عنوان پایان‌نامه از دانشگاه‌های شهر قم خریداری شده‌اند.

قرار است پس از تهیه میزان مشخصی از مکتوبات، این کتابخانه در نزدیکی کتابخانه شماره دو کتابخانه مجلس قرار گیرد و سکینه مرادی، مسئول کتابخانه شماره دو، مدیریت این کتابخانه جدید را نیز عهده‌دار شود.

گفتنی است، پیش از این چهار کتابخانه تخصصی با عناوین کتابخانه ایران‌شناسی، اسلام‌شناسی، انقلاب اسلامی و نمایندگان افغانستان در محل کتابخانه مجلس راه‌اندازی شده بود.

رونمایی از سه اثر ارزشمند و فاخر که به تازگی از این مرکز به طبع رسیده، از دیگر برنامه‌های کتابخانه مجلس در هفته کتاب است.

علاوه براین، تقدیر از کتاب‌خوانان و کتابداران برتر در کتابخانه، از دیگر برنامه‌های کتابخانه مجلس به حساب می‌آید.
 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =