فارس نوشت:

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سؤال که چرا توزیع شیر در شهر تهران کاهش یافته است گفت: نمی‌دانم.
محمد‌علی ضیغمی  در واکنش به این سؤال که پس از حذف یارانه شیر و مشکلاتی که برای صنایع لبنی به وجود آمده است چرا شاهد کاهش توزیع شیر در شهر تهران هستیم گفت: نمی‌دانم.
وی افزود: کارخانجات الزامی برای توزیع شیر در بسته‌بندی‌های کیسه‌ایی ندارند و می‌توانند شیر را با هر بسته‌بندی عرضه کند و من فکر نمی‌کنم که توزیع شیر در بسته‌بندی‌های ظروف پلاستیکی کاهش یافته باشد.
معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ممکن است دلیل کاهش توزیع شیر در بسته‌بندی‌های کیسه‌ای مقرون به صرفه نبودن آن باشد. چرا که پس از هدفمندی یارانه شیر باید به سمت بازار رقابتی در محصولات لبنی حرکت کنیم.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    این دستور جدید وزارتخانه ها در برخورد با اصحاب رسانه است. چندتا نمی دانم در این مدت شنیدیم؟؟ اگه نمی دونی برو بشین خونه ات!!!
  • صالح IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    متاسفانه سیاستهای دستوری وزارت بازرگانی در کنترل قیمتها و آنهم بدون کار کارشناسی و بدون در نظر گرفتن قیمت تمام شده و حاشیه سود منطقی نتایجی جز این هم ندارد و در نهایت همان مصرف کننده ای که شاید با 50 تومان بالاتر می توانست شیر نایلونی را تهیه کند بدلیل عدم عرضه آن مجبور می شود همان یک لیتر شیر را در بسته بندی استریل با قیمت 500 تومان بالاتر خرید کند یعنی تفاوت شیر پاستوریزه نایلونی که هم اکنون 675 تومان تعیین شده اگر 720 تومان می بود تولید کننده به مقدار کافی عرضه می کرد و چون الان اقتصادی نیست و به همین جهت عرضه نمی کند مصرف کننده همان شیر را در بسته بندی تتراپک با قیمت 1200 تومان مجبور است خرید کند این هم از سیاست عزیزان که می گویند نمی دانیم ؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    معاون وزیر حق دارن خبر نداشته باشن منم حقوق ایشان را میگرفتم از گرانی و . . خبر نداشتم.خوش بحالشان از کمبود هیچی خبر ندارن
  • بدون نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    0 0
    پس این مسئولین محترم چه میدانند ؟