۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

قائم مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از ورود مدل جديدي از خودرو سواري تندر 90 به بازار تا پايان سال خبرداد.
محمدسعيد فلاحي  افزود: در اين مدل جديد كه با عنوان Saipa Renult SR وارد بازار مي‌شود، به خصوص در قسمت عقب خودرو تغييراتي صورت گرفته است.

وي با اشاره به زمان بر بودن سازوكارهاي طراحي خودرو اظهاركرد: بخش عمده‌اي از محصولات گروه خودروسازي سايپا براي جوانان و قشري از جامعه كه قدرت خريد پاييني دارند، توليد مي‌شود.
فلاحي در عين حال گفت: براي برآوردن توقع مشتريان با شرايط مالي بهتر هم توليد خودروهاي گران قيمت توسط شركت پارس خودرو صورت مي‌گيرد. وي به محصول X100 اشاره كرد و افزود: اين خودرو داراي ويژگي‌هايي است كه بسياري از خودروهاي وارداتي قابليت رقابت با اين ويژگي‌ها را ندارند. نمايشگاه تبريز كه از 26 مهر ماه جاري با حضور 35 واحد خارجي و 300 واحد داخلي آغاز شده تا 30 مهر ماه ادامه دارد.

/39/39


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mani IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    36 2
    از جمله تغییرات این ماشین عبارت است از : 1)موتور ماشین یکی دیگه 2)شیشه عقب برقی 3)عقب ماشین شبیه بک ماشین دیگه 4)ترمز جدید ای بی اس البته خیلی جدید 5)هیچ اخرش قیمت به اندازه یک ماشین خارجی مثل بنز میدن مردم 6)البته با قطعات چینی که خوراکه
  • یک مشتری IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    33 0
    راستی چرا خبر آنلاین به این موضوع هیچ اشاره ای نمیکند که مردم که برای مگان 2000 ثبت نام کرده اند از اردیبهشت تا الان برایشان دعوتنامه صادر نشده است . این درحالی است که بیش از 2 ماه از موعد تحویل این خودرو ها به مردم گذشته است . جالب است که برخورد مسئولین سایپا که خود شخصا به آنها رجوع کرده ام بسیار زشت و بدور از نزاکت مدیریتی است و بنظر میرسد که فکر میکنند ملزم به پاسخگویی به مردم نیستند. البته از مدیریتی که با وقاحت با سازمان بازرسی برای رسیدگی به پرونده های سایپا آنگونه برخورد میکند غیر از این انتظار نمیرود !!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    1 0
    تویی که حاضری پول هنگفتی بابت مگان بدی که تمام قطعاتش ساخت کشور دوست و عزیزمون چینه باید تحمل برخورد بدتر از اینها رو باید داشته باشی چون با ثبت نام این ماشین اعلام کردی که در چه سطحی هستی. حالا هم عجله نکن هرچی دیرتر دردسر کمتر. به زودی تو صف تعمیرگاههای مختلف میبینمت....خوش و خرم باشی