حمله به بهروز عطایی: با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

ملی‌پوش پیشین والیبال گفت: با وجودی که تماشاگران ارومیه‌ای و مسئولان شهرداری این شهر برای میزبانی، سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

بهنام محمودی در مورد نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه اظهار داشت: تیم ایران اصلاً خوب نبود. تیم ملی برابر چین هم خوب بازی نکرد و در واقع دو سه سال است که افت کرده‌ایم.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: با وجودی که تماشاگران ارومیه‌ای و مسئولان شهرداری این شهر برای میزبانی، سنگ تمام گذاشتند اما با شیپور نمی‌توان قهرمان آسیا شد!

محمودی گفت: تیم ملی استانداردهای لازم را ندارد و در لیگ ملت‌های والیبال نیز به همین شکل ظاهر شد. ایران در بازی فینال و در حالی که ژاپن هم چهره قدرتمندی از خود نشان نداد، جنگنده نبود. جو سالن هم زمانی که تیم عقب افتاد به ضرر ایران شد. در این روزها دیگر نمی‌توان با تماشاگر، بازی‌ها را برد.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با انتقاد از رویکرد این فدراسیون تصریح کرد: بدعتی که فدراسیون به آن روی آورده، حذف منتقدان و دلسوزان است که به والیبال آسیب می‌زند. بازیکنان، سربازان تیم ملی هستند که متأسفانه برخی مربیان، پشت سربازها مخفی می‌شوند. والیبال باید منش پهلوانی داشته باشد و جای سیاسی‌کاری نیست. فدراسیون در ماه‌های آینده نیاز به تغییر مدیریت و ساختار دارد.

وی در مورد عملکرد امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی گفت: آنها هم مثل سایر اعضای تیم، خوب بازی نکردند ولی نباید این نکته را فراموش کرد که این بازیکنان، سرمایه‌های والیبال ایران هستند. کادرفنی یا باید بازیکنانی بهتر از این افراد برای تیم ملی پیدا کند یا از همین بازیکنان، بهترین استفاده را ببرد.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وطنم ایران IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 2
    جناب محمودی مگه شما بعد از لیگ جهانی از عطایی حمایت نکردین؟ همتون سر و ته یه ....
  • د IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 1
    مربی خارجی تمام
  • ماتادور IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 1
    گندی که عطایی زد
  • حیدری IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 6
    با بوق نمی‌شود قهرمان شد ! درست . تاریخ مصرف عطایی تمام شده . اما از دور فقط حرف زدن و همیشه منتقد مخرب بودن نیازی به قد بلند ندارد . جناب محمودی راه کار داری بسم الله . اگر نداری فقط تماشا کن
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 2
    عبادی پور میگه بعد باخت رفته مدرسه ابتدایی ثبت نام کرده که از اول یاد بگیره دوباره بیاد بازی کنه
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 1
    مربی درجه ۱ خارجی که نتیجه اون در والیبال وفوتبال ما مشخص شده دوای درد فوتبال ووالیباله آقای عطایی وسایر مربیان داخلی ما چیزی برای گفتن در والیبال مدرن ندارند وپسرفت ما هر روز که از اخراج مربی خارجیمان میگذره واثرات تاکتیکی اونا در تیممون کمرنگ تر میشه شدیدتره وداریم برمیگردیم به مقام ۵ آسیا اما نرود میخ آهنین برسنگ آقایون حس ملیگرائیشون گل کرده ونمیخوان بفهمند این راه به کوچه علی چپ میره فعلا که جو مدیریت در مسولین همینه وبزودی این تراژدی در فوتبال هم تکرار خواهد شد
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 20
    عطایی را میخواین عوض کنید، اجازه میدم ولی فقط مربی ایرانی
  • اسم ندارم IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 1
    در مورد حرف آخرش ک راجب صابر کاظمی و اسماعیل نژاد گفت واقعا مخالفم بیشتر برد ایران بخاطر وجود همین دوتا بازیکن بود چون ن دریافت های حضرت پور ب درد میخورد ن پاسوری وادی ک اگ این دوتا بازیکن هم نبودن ک تیم تا اینجا هم نمی‌رسید بهتره بازیارو خوب نگا کنی بعد اظهار نظر کنی چطور صابر کاظمی تو نوجوانان ب طلا اینا رسید ولی حالا میگین ک خوب بازی نکردن ؟ این درست نیست ک اشتباهات دیگر بازیکن هارو ب. گردن این دوتا بندازیم مشکل جای دیگس مشکل مربیه ک باید عوض بشه و ی مربی خیلی بهتر و دلسوز از از آقای عطایی بیاد تا بتونه تیم رو جمع کنه و از بازیکن ها استفاده کنه؛)
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    13 1
    عطایی باید بره قبل اینکه تیم رو بیشتر از این به فنا بده
  • ساسان امیدنیک IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 3
    درود برشما جناب محمودی عزیز کامل ترین کارشناسی رو در خصوص تیم والیبال مردان ایران شما فرمودید و دیگر هیچ
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    10 0
    دقیقا درست میگه آقای محمودی با 🎺 نمیشود قهرمان آسیا شد
  • صادقی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 8
    فدراسیون یک قهرمانی ‌ونائب قهرمانی جهانی ویک نائب قهرمانی آسیایی داشته ظرف حدود یک ماه انصاف نیست به سیاسی کاری متهم شود تیم قبلی پیر ‌واکنون جوان سازی شده طبیعیست شما سیاسی کار هسنید یا خیلی پر توقع‌که فکر میکنید بیش از ۲۰۰ کشور دنیا بی کار است ‌وفقط شما باید در هر ۳ رده قهرمان شوی انصاف خ و ب است به اندازه جوی اگر باشد .
  • جمشید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    10 1
    اقای عطایی با یک استعفا خیال هواداران والیبال را راحت کن چون این هواداران عاشق والیبال ایران هستند
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    4 0
    فرمایشات ایشان بطور کامل صحیح است و امیدوارم مسولین گوش شنوا داشته باشند و تعارفات سیاسی را کنار بگذارند و تغییر سرمربی و کادر فنی در دستور کارشان باشد
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    4 0
    کاملا درست ..و عالی ..مختصر و مفید مطلب رو گفتن .. باید ریشه ای مشگلات رو حل کرد ..با عوض کردن ویترین بازم همون آش هست و بازم همون کاسه
  • ارومیه IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 0
    آی گفتی .آقای عبادی پور تو وقت استراحت نمیتونست از نیمکت جدا بشه ...بابا لااقل جلوی خانوادتون بازی خوبی باید می‌کردید که نکردین...به خاطر خدا هم که شده برین آقای عطایی و غیره
  • کیایی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 5
    مربی، فقط ایرانی والسلام
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 9
    خیلی بی نمک هستید .مگرعطایی کم برای کشورمان مقام آورد .بازیکنان بجای بازی دنبال حواشی هستند .یک روز عبادی پور بخاطر بچه اش نمی آید یک روز کس دیگر بی حرمتی می کند . عطایی امپراطور والیبال ایران هست .این کسانیکه الان این حرف ها را می گویند همه بخل وحسودی داشتند وتادیدندن که نتیجه نگرفتیم اینگونه انتقاد می کنند.
  • حسام IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    8 0
    اعطایی نشان داده که اصلا در حد جایگاه تیم ملی والیبال ایران نیست ایشان نهایتا در حد یک مربی باشگاهی هستند و بس