رونمایی از عصبانی‌ترین نسخه جواد نکونام!

در چند ماه اخیر اتفاقات مختلفی در باشگاه استقلال رخ داده است.

سپهر ستاری: استقلال در سال‌های اخیر همیشه در فصل نقل و انتقالات درگیر مشکلات زیادی بوده ولی اتفاقاتی که این فصل در این تیم رخ داده در نوع خود بی‌سابقه بوده است. در شرایطی که لیگ برتر به هفته چهارم خود رسیده هنوز تکلیف ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال مشخص نشده و اخبار ضد و نقیض زیادی در خصوص جدایی چند بازیکن مازاد و جذب بازیکنان خارجی به گوش می‌رسد.

بلاتکلیفی نقل و انتقالات باشگاه در کنار مسائلی چون حل نشدن مشکلات مالی باعث عصبانیت جواد نکونام شده و او در نشست خبری روز گذشته هم این موضوع را نشان داد. سرمربی استقلال در ماه‌های اخیر درگیر مسائل مختلفی بوده و به از اتفاقاتی که در این مدت رخ داده به شدت ناراضی است.

جنجال بیرانوند و استعفای حجت کریمی

اولین حاشیه بزرگی که در زمان جواد نکونام رخ داد مربوط به ماجرای حضور علیرضا بیرانوند در استقلال است. در آن مقطع حجت کریمی در شرایطی که نکونام خواستار حضور دروازه‌بان خارجی شده بود، با بیرانوند وارد مذاکره شد و این موضوع برای چند روز نقل و انتقالات استقلال را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

پس از ناکامی قابل پیش‌بینی استقلال در جذب علیرضا بیرانوند، حجت کریمی تصمیم به استعفا گرفت تا آبی‌ها در طلایی‌ترین زمان پیش‌فصل درگیر بحث تغییر مدیریت شوند. موضوعی که نارضایتی شدید نکونام را در پی داشت و او حتی اخیر هم به این موضوع اشاره کرده است.

رونمایی از عصبانی‌ترین نسخه جواد نکونام!

پنجم هم شوی اشکالی ندارد!

در شرایطی که تصور می‌شد با حضور علی خطیر استقلال وضعیت بهتری در نقل و انتقالات پیدا کند اما تنها چند روز پس از انتخاب خطیر، جواد نکونام یک مصاحبه جنجالی انجام داد تا مشخص شود حتی تغییر مدیریت هم تاثیری روی روند تیم نگذاشته است.

نکونام در آن مصاحبه به شدت از حضور بعضی افراد در باشگاه اظهار نارضایتی کرد ولی کلیدی‌ترین قسمت مصاحبه‌اش این بود که مدعی شد در باشگاه به او گفته‌اند اگر استقلال امسال پنجم شود هم مشکلی نیست. موضوعی که مورد قبول هیچ هواداری نیست.

هایجک پشت هایجک!

فصل نقل و انتقالاتی تابستانی برای استقلال در یک کلمه خلاصه شد؛ هایجک! در این تابستان استقلال در جذب نفرات مورد نظر خود ناکام ماند و به جز چند بازیکن تقریبا تمام نفرات مورد نظر این باشگاه راهی دیگر تیم‌ها شدند. این موضوع حتی در مورد گزینه‌های خارجی هم صدق می‌کرد و بازیکنان خارجی مورد نظر نکونام مقصدی جز استقلال پیدا کردند. حتی روبرتو تورس که در چند ماه اخیر بارها خبر حضورش در استقلال به گوش می‌رسید هم با اعلام نکونام راهی یک تیم لیگ برتری شده که گفته می‌شود گل‌گهر است.

رونمایی از عصبانی‌ترین نسخه جواد نکونام!

عارف آقاسی، سامان فلاح، رضا اسدی، یاسین سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، احسان پهلوان، مهدی قایدی و محمد محبی هم بازیکنان داخلی بودند که هیچکدام امسال با استقلال قرارداد امضا نکردند.

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، سمان تورانیان و مهرداد محمدی تا این لحظه ۵ خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

سقف بودجه فقط برای استقلال است؟

جواد نکونام از همان روزهای ابتدایی حضورش در استقلال نسبت به بحث سقف بودجه در این باشگاه معترض بود. در آستانه شروع لیگ و زمانی که استقلال به دلیل پر شدن سقف بودجه موفق به ثبت قرارداد چند بازیکن خود نشد هم نکونام بار دیگر به این مسئله اعتراض کرد. سرمربی استقلال معتقد است قانون سقف بودجه فقط در این تیم رعایت شده و دیگر مدعیان اصلا زیر بار اجرای آن نرفته‌اند. این موضوع باعث شد منتظر محمد و آریا برزگر هم بدون ثبت شدن قراردادشان جدا شوند و یکی از موانع بزرگ باشگاه در نقل و انتقالات بود.

نکونام علاوه بر سقف بودجه از افشای قرارداد بازیکنان و لو رفتن اخبار داخلی تیم هم به شدت عصبانی است و دیروز هم در قسمتی از نشست خبری‌اش به این موضوع کنایه زد.

خرید و فروش بازیکنان بدون اطلاع کادر فنی

سرمربی استقلال دیروز پرده از یک اتفاق عجیب دیگر هم برداشت و اعلام کرد جدایی آریا برزگر و سینا سعیدی‌فر بدون نظر او اتفاق افتاده و تمایل داشته آن‌ها را در تیمش حفظ کند. موضوعی که نشان می‌دهد کمترین تعاملی بین مدیریت و کادر فنی استقلال وجود ندارد. از طرفی نکونام از جذب بازیکن خارجی بدون اطلاع خودش هم عصبانی است. او دیروز هم اعلام کرد منتظر محمد و یک مهاجم خارجی با نظر مدیریت وارد تهران شدند که قرارداد هافبک عراقی به دلیل پر شدن سقف بودجه ثبت نشد و او به صورت قرضی به مس رفسنجان رفت.

اتفاقاتی که طی چند ماه در استقلال رخ داده نشان می‌دهد اوضاع بین کادر فنی و مدیریت این باشگاه اصلا مساعد نیست و اختلافات زیادی بین آن‌ها وجود دارد. سرمربی استقلال حتی تکذیبیه باشگاه در خصوص اخراج مربیان اسپانیایی از هتل محل اقامتشان را هم تکذیب کرد. نکونام دیروز دوباره اعلام کرد که اتفاقاتی که رخ برای این بوده که او از استقلال برود که این موضوع نشان می‌دهد چه فضایی بین کادر فنی و مدیرعامل استقلال حاکم است.

با توجه به این شرایط استقلال و اختلافاتی که در داخل باشگاه وجود دارد، استقلال شانس کمی برای موفقیت در لیگ برتر خواهد داشت و پیش از هر چیز اعضای این باشگاه باید باهم به یک تعامل درست برسند که این موضوع فعلا دیده نمی‌شود. مدیران استقلال هم در این مدت سیاست سکوت در پیش گرفته‌اند و بابت شرایط باشگاه کوچک‌ترین توضیحی نداده‌اند که این خودش به ابهامات افزوده است.

رونمایی از عصبانی‌ترین نسخه جواد نکونام!

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =