دویست و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران به نقد و بررسی فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» ساخته مازیار میری اختصاص دارد.

 به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 3، نشست فیلم «سعادت‌آباد» یکشنبه هشتم آبان ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حسین یاری و امیر آقایی در «سعادت‌آباد» ایفای نقش کرده‌اند.
این فیلم داستان زنی بنام یاسی است که در زندگی مشترک‌اش با محسن دچار تردیدهایی شده است. او تصمیم می‌گیرد برای همسرش جشن تولد بگیرد و خاطراتی را یادآوری کند. یاسی برای بهتر برگزار کردن مهمانی همه چیز را از قبل پیش‌بینی می‌کند، غافل از اینکه اوضاع مطابق با خواسته او پیش نمی‌رود....
جلسه پرسش و پاسخ «سعادت‌آباد» پس از نمایش فیلم با حضور همایون اسعدیان تهیه‌کننده، مازیار میری کارگردان، امیر عربی فیلمنامه‌نویس، مهناز افشار و لیلا حاتمی بازیگران فیلم و جواد طوسی منتقد و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
برگزاری پنجاه و هشتمین نشست ادبی طنز شکرخند
پنجاه و هشتمین نشست ماهانه «شب شعر طنز شکرخند» شنبه هفتم آبان ماه ساعت 16 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
در این نشست ادبی که مدیریت آن با رضا رفیع است، شاعران طنزپرداز با ارائه آثار ادبی در قالب نثر یا نظم به نقد اجتماعی پرداخته و موضوعات مرتبط با زندگی جاری مردم را که عموما به سادگی از کنار آن عبور می‌کنیم، به چالش می‌کشند.
علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره 20- 22872818 تماس بگیرند.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =