۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲

روزنامه تهران امروز نوشت:

خودروهاي رولزرويس از قديم تا به حال‌هميشه جزو خودروهاي فوق‌ لوكس و اشرافي به حساب مي‌آمدند. اين شركت خودروسازي‌انگليسي هم هيچ‌گاه براي قشر متوسط جامعه اقدام به ساخت و طراحي خودرو نكرد و تمام تمركز خود را بر طراحي خودروهايي خاص و اشرافي گذاشت. خودرو رولزرويس روح هم از آن دست خودروهايي‌است كه هر كس با يك‌بار ديدن آن به اشرافي بودن و عظمت آن مهر تاييد مي‌زند. بايد توجه داشت كه يك عدد از اين خودرو زيبا و قدرتمند كه حتي در آمريكا و اروپا هم خودرويي اشرافي و كمياب به حساب مي‌آيد در شهريور ماه سال جاري به صورت گذر موقت وارد كشور شد. پس از آن هر كسي كه اين خودرو را در خيابان‌هاي شمال تهران‌ ديده‌است به مدت چند دقيقه سرجاي خود ميخكوب شده و از وجود چنين خودرويي در كشور متعجب شده‌است. اين روح قدرتمند از جديدترين تكنولوژي ساخت و طراحي خودرو بهره برده‌است. بدنه اين خودرو به قدري مستحكم است كه كمتر كسي جرات مي‌كند با عدم رعايت فاصله‌ مجاز نسبت به رولزرويس در خيابان حركت كند‌. سيستم هشدار دهنده سرعت و عبور از خط‌كشي خيابان و همچنين صفحه نمايش كنترل‌كننده كامپيوتري خودرو از ديگر امكانات رولزرويس روح‌ است.نكته جالب ديگر اما اين است كه رولزرويس بزرگ‌جثه مي‌تواند در 5 ثانيه از صفر به سرعت 100 كيلومتر در ساعت برسد. گفتني‌است كه روح، در آمريكا به قيمت 285 ميليون تومان به فروش مي‌رسد و اين قيمت براي يك خودرو بسيار سرسام‌آور استاما روح ارزش آن را دارد.
 

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    13 2
    ای کاش می دیدم اش این بار خوب تر چشم باز می کنم ببینم بابا به این صاحب اش بگین هفته ایی یک بار بذاره برای نمایش عموم بریم ببینم اش
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    14 5
    نوش جون صاحبش.
  • ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    36 0
    نوش جان اقا زاده که وارد کردند و لذتش را میبرند . چون کل ایران مال این تعداد محدود است اینجا ایران هست و هر غیر ممکنی برای این افراد مطمین باشید ممکن خواهد بود .
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    18 1
    كاش حد اقل يه عكس ميزاشتين!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    1 0
    عکس خودرو را می خواهید عبارت «rolls royce ghost» را گوگل کنید
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    1 0
    واقعا به روح اعتقاد پیدا کردم