محمود احمدی‌نژاد در دیدار علما و طلاب استان چهار محال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی ایران برپایه مستحکم ولایت و امامت بنا شده است.

به گزارش خبرآنلاين، رييس‌جمهور با بيان اين‌كه تمامي ديكتاتورها در حقيقت نيروهاي قدرت‌هاي سلطه​گر از جمله آمريكا هستند، گفت: در هر كجاي دنيا جنگ، تهديد، ظلم و ترور صورت مي گيرد پشت پرده آن دولتمردان آمريكا و كساني قرار دارند كه امروز مدعي حقوق بشر و مقابله با تروريسم در جهان هستند كه البته امروز همه آنها در سراشيبي سقوط قرار گرفته‌اند، اما اگر غفلت شود دوباره به نام دفاع از حقوق بشر و مقابله با ترور، ملت‌هاي جهان را تحت سيطره خود قرار مي دهند.
گزيده سخنان وي را در ادامه بخوانيد:
·         تمام حركت‌هاي غير الهي تاريخ در دو مكتب ماركسيسم و ليبراليسم خلاصه مي​شود. ماركسيست‌ها كه با شعار عدالت و در مسير و منطقي اشتباه حركت مي كردند، باعث نابودي جمع كثيري از مردم دنيا شدند و در نهايت نتوانستند به راه خود ادامه داده و مضمحل شدند و ليبرال‌ها نيز كه به ظاهر شعارهاي ضد ماركسيستي مي دادند، ولي در باطن در همان مسير گام برمي‌دارند، نيز امروز به بن بست رسيده‌اند، بنابراين خلاء آشكاري در دنيا ايجاد شده است.
·         امروز مرزهاي سياسي ،‌اقتصادي و جغرافيايي ميان ملت‌ها برداشته شده و هيچ كشوري نمي‌تواند بدون ارتباط با ديگران كارهاي خود را پيش ببرد .
·         اساس به وجود آمدن جمهوري اسلامي در ايران به خاطر وجود پشتوانه انديشه شيعي و ولايي بود كه با كار سخت و مجاهدت علما در طول ساليان متمادي صورت گرفته است و بناي امروز انقلاب و جمهوري اسلامي پايه مستحكمي بنام ولايت و امامت دارد.
·          تنها نظم جايگزين براي وضعيت كنوني جهان حكومت جهاني امام عصر (عج) است. تنها انديشه‌اي كه مي توان به دنيا معرفي و از آن دفاع كرد، حكومت جهاني مهدوي است و اگر در مسير معرفي اين انديشه تلاش نكنيم همان‌ كساني كه 400 سال است دنيا را غارت مي كنند با تغيير نقاب و توطئه‌اي جديد دوباره بر ملت‌ها سيطره مي يابند.
·         رسيدن به حكومت جهاني امام عصر (عج) ماموريت و هدف انقلاب اسلامي است. زماني كه ولايت فقيه در يك كشور مستقر شد، معناي آن اين است كه پرچم حركت به سمت حكومت جهاني امام عصر (عج) برداشته شده است.
·         اگر كسي با حقيقت امام و ولايت آشنا شود، ديگر هيچ مشكلي در مسير زندگي نخواهد داشت .
·         در دوره دولت نهم و دهم بودجه‌هاي مناسبي براي گسترش حوزه‌هاي علميه اختصاص يافته است.
رئيس جمهور همچنين در جمع مردم فارسان، مشكلات جامعه بشري را از ناحيه كساني دانست كه به فكر خود هستند و مي خواهند زندگي ديگران را فداي خود كنند.
احمدي نژاد همچنين با تاكيد بر اشتغال زايي در كشور گفت:‌ همه بايد به ميدان بيايند و هر كس هر كاري مي‌تواند انجام دهد تا همه جوانان كشورمان صاحب شغل شوند و مشكل بيكاري در كشور ريشه كن شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 4
    خداوند نگهدارشما باشد جناب اقای احمدی نژاد رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    2 1
    ايشون هم به نظري رسيده كه ماقبلارسيده بوديم: تمامي ديكتاتورها در حقيقت نيروهاي قدرت‌هاي سلطه​گر از جمله آمريكا هستند!!!!!