۰ نفر
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
نامه زاکانی برای رئیسی

فارس نوشت: معاون مالی شهرداری تهران از نامه زاکانی به رئیس جمهور برای پرداخت طلب‌های شهرداری تهران خبر داد.

لطف الله فروزنده در مورد مطالبات شهرداری تهران از دولت، گفت: تصویب نامه هیئت وزیران در ۱۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ بود و هیچ اقدامی بر اساس این تصویب نامه بابت بدهی ها و مطالبات دولت در ۶ ماهه امکان پذیر نبوده است. البته ما اقداماتی را برای مطالباتی که سازمان مدیریت پذیرفته بود، دنبال کردیم و مبلغی که باید برای بلیت مترو و بافت فرسوده پرداخت می شد، قبول کرده اند و آخرین توافق ما نیز ۴۰۰۰ میلیارد تومان بود و برای سایر دستگاه‌ها نیز معاون اول رئیس جمهور دستور داد که کمیته ای تشکیل شود تا بدهی به شهرداران بررسی شود.

فروزنده بیان کرد: در راستای تعیین جرائم، کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل شده و همکاران ما نیز در حال صادر کردن فیش های دستگاه های دولتی هستند و شهردار تهران هم نامه ای به رئیس جمهور ارسال کرده و بدهی ها اعلام شده است و رئیس جمهور نیز به سازمان مدیریت برای تسویه بدهی ها نامه ارسال کرده است.

وی گفت: موضوع در حال پیگیری است و در مورد توافقات با دستگاه های مختلف مثل بنیاد مستضفعان، سپاه، ستاد اجرایی و ... زمانبر است و در زمان تهاتر که عمدتاً املاک است، باید کارشناسی و ارزیابی صورت بگیرد؛ لذا زمان بر است. در مورد بانک ها به ویژه بانک شهر و تجارت اقدامات خوبی صورت گرفته و وقتی فرآیند کامل شد، گزارش آن قرائت خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =