تلاش اصولگرایان برای افزایش آرای انتخاباتی در تهران/ صدر: نقاط مهم و استراتژیک را برای تبلیغات و تشکیل دفاتر ستاد شناسایی کرده‌ایم

ایرنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: شورای وحدت یک تشکیلات بی‌حاشیه و البته هدفمند در فعالیت سیاسی و انتخاباتی خود است.

سیدشهاب‌الدین صدر، عضو هیئت عالی شورای وحدت و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ در نشست هیئت عالی با ارائه گزارشی از فعال شدن این ستاد در مناطق گوناگون شهر تهران گفت: ما برای سازماندهی ستاد ابتدا به سمت تشکیل دفاتر مناطق تهران و ایجاد ارتباط هدفمند با رابطین مناطق رفته‌ایم.

وی افزود: هسته‌های رای در مناطق شکل می‌گیرند و در فرایند کلی انتخابات در تهران بزرگ بسیار تعیین کننده هستند.

مصطفی معین: دولت رئیسی تداوم دولت هاله نور است /دعوا بر سر لحاف کهنه ملانصرالدین است /شاید شورای نگهبان نقش پلیس خوب را بازی کند

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: شورای وحدت یک تشکیلات بی‌حاشیه و البته هدفمند در فعالیت سیاسی و انتخاباتی خود است و همین مسئله موجب شده تا بتوانیم با لایه‌های نخبگان و اقشار و نمایندگان اصناف به نحوی بهتر ارتباط بگیریم.

صدر با بیان اینکه جلساتی هم تشکیل شده و مصوباتی داشته‌ایم که گام به گام در حال اجرای آنها هستیم، گفت: در تهران نقاط مهم و استراتژیک را برای تبلیغات و تشکیل دفاتر ستاد شناسایی کرده‌ایم و با معتمدین و فعالان هر منطقه نیز مذاکراتی شده است.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =