رئیس مرکز امور زنان سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی، همواره دغدغه طرح پوشش مناسب مجریان و بازیگران را داشته است.

به گزارش خبرآنلاین ملیحه سلیحی در نمایشگاه آثار برتر طراحان و تولیدکنندگان مانتو گفت: وظیفه ای که درکارگروه مد و لباس برعهده صدا و سیما گذاشته شده، ترویج الگوهایی است که توسط این کارگروه تصویب و عرضه می شند.

به گفته او طراحی لباس توسط مدیران ایرانی و اسلامی، مانند پازلی است که اجزای آن باید هماهنگ و متناسب چیده شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.
عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس در سازمان صدا و سیما گفت: سال هاست این موضوع که چرا تولید چادر در ایران هنوز داخلی نشده، به بحث و چالش کشیده شده در حالیکه ما در طراحی و تولید مشکل نداریم اما فقدان هماهنگی میان این بخش ها به تولید پوشاک مناسب در جامعه منجر نشده است.
سلیحی درباره راهکارهای رفع این مشکل می گوید: تدابیری برای هم افزایی و تعامل میان بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پیش بینی شده و وظایفی را برای هر بخش مشخص کرده ایم، اما فقدان بودجه کافی و تجربه محدود مدیریتی در مورد برنامه ریزی هایی از این دست، به نتیجه دلخواه جامعه و تامین انتظارات مردم منجر نشده است.

او گفت: تا خروجی های کمیته مد و لباس بیرون نیامده و لباسهای متنوع و متعددی به عنوان الگو توصیه نشود، همچنان نگرانی هایی وجود دارد و مردم و رسانه ها در این باره انتقاد می کنند.
به عقیده رئیس مرکز امور زنان سازمان صدا و سیما  سرمایه گذاری در خصوص زیرساخت هایی مانند همراهی متخصصان مد و لباس و دست اندرکاران تولید و توزیع آن با کارگروه می تواند تحقق اهداف آن را تسریع کند.
47232

 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =