رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، استمرار گفتمان اصولگرایی را نخستین هدف این جبهه عنوان کرد و گفت: امیدواریم جبهه انقلاب در انتخابات پیش‌رو به پیروزی برسد.

 به گزارش خبرآنلاين، علیرضا زاکانی در گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرايان افزود: تلاش داریم اهداف مقدسی که این جبهه متحد را تشکیل داده، محقق کنیم.
اهم سخنان وي به اين قرار است:
·         انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری 5 مرحله را باید پشت سر بگذارد تا به اهداف خود برسد و اکنون در میانه راه هستیم.  دهه اول انقلاب اسلامی گفتمان ارزش مداری و بیگانه ستیزی به زعامت امام خمینی (ره) بود.
·         در 8 سال دوران سازندگی و 8 سال دوران اصلاحات آسیب‌های زیادی را متحمل شدیم و این افتخار برای نیروهای اصولگرا بود که با تحقق گفتمان اصولگرایی قطار انقلاب به ریل خود باز گردد.
·         جز در سایه وحدت نمی‌توانیم به این اهداف برسیم چنانکه شعار این گردهمایی بصیرت و وحدت در سایه ولایت است. دومین هدف جبهه متحد اصولگرایان ایجاد شور انتخاباتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در این راستا است. سومین هدف جبهه متحد اصولگرایان حرکت در مسیری است که همه اصولگرایان حول محور ولایت دور هم جمع شوند تا جبهه انقلاب به پیروزی برسد و مانع از این شود که فتنه‌گران و عناصر منحرف که اعتقادی به ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم ندارند، ناکام شوند.
·         امیدواریم جبهه انقلاب به صراحت در انتخابات به پیروزی برسد و برای رشد و تکامل انقلاب تلاش داریم نامزدهای پاک دست، متعهد و متخصص انتخاب کنیم تا مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد و این جز با همت همه اصولگرایان و آحاد مردم صورت نمی‌گیرد.
·         گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان شروع کار جدی این ستاد است و امیدواریم در حرکت‌های بعدی در استان‌ها و شهرستان‌ها با پیوستگی و با دقت و هوشیاری در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    2 0
    کاسبی ایی شده این « فتنه گر» و « جریان انحرافی»
  • مجتبی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    2 0
    اقای زاکانی یادته 2 سال قبل تو مناظره شبکه 3 قسم جل جلاله خوردی خط اهن اصفهان شیراز در حال کار می باشد و افتتاح الکی نبوده!!!!!!!!!!!چی شده عید غدیر امسال افتتاح شد .........
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    2 0
    انشاا... خود خدا حافظ اصلاحات واصلاح طلبان علاقه مند به جمهوری اسلامی خواهد بود