حوادث ایران در جمعه 27 آبان 1390

8 نفر با "پیکان" به دیار باقی سفرکردند

فارس نوشت: رئیس مرکز کنترل پلیس راه کشور از مرگ 8 نفر از هموطنان در محور اراک و ازنا به دلیل برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پیکان خبر داد. سرهنگ رضا سلبی گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته در محور اراک و ازنا یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه تریلی برخورد کرده که طی آن 8 نفر از سرنشینان خودرو پیکان جان باختند.
این فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: هم اکنون در محورهای گیلان و خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم. در ارتفاعات محور هراز بارش شدید برف در حال وقوع است که با وجود این، تردد با مشکل خاصی روبه رو نیست. سلبی در پایان اظهار داشت: مشکل خاصی در دیگر محورهای کشور مشاهد نمی‌شود.

 

 

مامور قلابی راهنمایی و رانندگی دستگیر شد

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری مردی که با معرفی خود به عنوان مامور راهنمایی و رانندگی اقدام به اخاذی از رانندگان زن خودروهای سواری کرده بود، خبر داد.
سرهنگ محمودزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در چند روز گذشته زنی به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد زمانی که در یکی از جاده‌های شهر مشغول رانندگی بوده است مردی با لباس راهنمایی و رانندگی خودروی وی را متوقف کرده و با طرح این ادعا که وی متهم است قصد توقیف خودرو را داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: فرد مامورنما پس از وارد کردن این اتهامات به راننده به او پیشنهاد می‌دهد مبلغ یا شی‌ء قیمتی را به او بدهد تا از توقیف خودرو او صرف‌نظر کند و این زن راننده نیز تعدادی از النگوهای خود را به همراه وجه نقد در اختیار متهم قرار داده است. وی با بیان اینکه زن مالباخته پس از رفتن متهم متوجه کلاهبردار بودن وی شده است گفت: با طرح شکایت مالباخته بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. به گفته محمودزاده ماموران در تحقیقات خود متهم را شناسایی و پس از دستگیری وی را به اداره پلیس منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان هویت متهم دستگیرشده را «عبدالرحیم» اعلام کرد و گفت: متهم در تحقیقات به کلاهبرداری به همین شیوه از دو راننده زن دیگر اعتراف کرد که در بازرسی از منزل وی نیز مبلغ 25 میلیون ریال وجه نقد به همراه 9 عدد النگو و مقادیری گلوبند، گوشواره و انگشتر به همراه لباس راهنمایی و رانندگی کشف شده است. وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد به شهروندان هشدار داد: ماموران انتظامی هیچ‌گاه اقدام به دریافت وجه نقد در ازای عدم رعایت قانون نمی‌کنند و مردم در صورت روبرو شدن با چنین پدیده‌هایی مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

2کشته درسانحه رانندگی محور نی ریز-یزد

واحد مرکزی خبر نوشت: سانحه رانندگی در محور نی ریز- یزد 5 کشته و زخمی بر جای گذاشت. محمد رضا رستگار مدیر روابط عمومی و بین الملل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: یک دستگاه پیکان بامداد امروز در محور نی ریز - یزد واژگون شد که بر اثر آن 2 نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و سه سرنشین دیگر مجروح شدند. سرهنگ احمدی رئیس پلیس راههای استان فارس علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

 

 

علاقه سارقان به خرید کارت شارژ، دست آنان را رو کرد   

ایسنا نوشت: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اردبیل از دستگیری دو سارق اینترنتی که به خرید شارژ تلفن همراه علاقه داشتند، خبر داد. سرگرد امینی در این باره گفت: پیرو شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اینترنتی پرونده‌ای تحت عنوان «سرقت» پیش‌روی ماموران پلیس گشوده شد. وی افزود: کارآگاهان پس از تجزیه و تحلیل تخصصی متوجه برداشت از حساب اینترنتی شاکی در هشت تراکنش خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن همراه شدند. امینی با بیان اینکه ماموران پلیس در اقدامات فنی و تخصصی، دو متهم را شناسایی کردند گفت:این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
رییس پلیس فتای استان اردبیل در ادامه به شهروندان توصیه کرد از آنجایی که رمز عبور، شناسه‌ی الکترونیکی شخصی شماست، بنابراین از رمزهای عبوری استفاده کنید که حداقل 8 کاراکتر بوده و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، ‌اعداد، کاراکترهای ویژه و سمبل‌ها باشند و نیز رمز عبور خود را به طور مرتب تغییر دهید.


 

اصرار زن عقیم برای جدایی از مرد عاشق
 
فارس نوشت: مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم به دلیل اینکه فرزنددار نمی‌شود، از من خواسته که او را طلاق دهم و به فکر آینده‌ام باشم.این مرد با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. او در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه همسرم نمی‌تواند فرزند دار شود و من با این موضوع کنار آمدم ولی خودش اصرار به جدایی دارد، اظهار داشت: همسرم را دوست دارم و از صمیم قلب راضی به این کار نیستم ولی برای اینکه به او ثابت کنم که به خاطر او هر کاری انجام می‌دهم، برای طلاق به دادگاه آمدم. وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود سه سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: حاضرم در کنار همسرم زندگی کنم و فرزندی نداشته باشم ولی او فکر می‌کند که من برای تحقیر او این حرف را می‌زنم.
مرد بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه همسرم به دلیل اینکه فرزنددار نمی‌شود، از من خواسته که او را طلاق دهم و به فکر آینده‌ام باشم، افزود: چنانچه راهی وجود داشته باشد که همسرم از جدایی منصرف شود، آن کار را انجام می‌دهم.
زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه می‌دانم که شوهرم مرا دوست دارد و هر کاری برای حفظ زندگی‌مان انجام می‌دهد ولی من راضی به ادامه این زندگی نیستم، اظهار داشت: شوهرم باید به فکر آینده خود باشد و بداند که در آینده نزدیک دلش فرزند می‌خواهد. وی در ادامه بیان کرد: چنانچه من و شوهرم الآن از هم جدا شویم، خیلی بهتر از این است که از یکدیگر زده شده و سپس یکدیگر را رها کنیم.
مرد بار دیگر در برابر قاضی این پرونده عنوان کرد: این طرز فکر همسرم است و من هیچ گاه از او زده نمی‌شوم و طی این سه سال با تمام علاقه در کنارش زندگی کردم.
زن نیز در ادامه اظهار داشت: شوهرم به خاطر من باید به جدایی راضی شده و بداند که این موضوع به نفع اوست. مرد در انتها گفت: من درخواست طلاق دادم ولی راضی به این امر نیستم و می‌خواهم که همسرم در دادگاه از این خواسته‌اش منصرف شود. قاضی این شعبه بعد از چند دقیقه سکوت زن و مرد را به مصالحه دعوت و حکمی صادر نکرد. همچنین از زن خواست که بر سر چنین مسائلی درخواست طلاق نداده و مرد را تحت فشار قرار ندهد.
 

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =