هشت فیلم سینمایی این روزها در سینماهای تهران اکران می‌شوند که از این تعداد فیلم‌های «سعادت‌آباد»، «یه حبه قند» و «پیتزا مخلوط» فروش قابل قبول دارند.

به گزارش خبرآنلاین، «سعادت‌آباد» 18 سالن سینما در اختیار دارد و در مدت 37 روز نمایش 795 میلیون تومان فروخته است.
 
فیلم تازه مازیار میری روایتی از زندگی به بحران رسیده سه زوج است که لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی و حسین یاری در آن بازی می‌کنند.
 
«یه حبه قند» تازه‌ترین ساخته رضا میرکریمی 19 سالن سینما در اختیار دارد و در مدت 37 روز نمایش 645 میلیون تومان فروخته است.
 
«یه حبه قند»‌ در سینمای سرگروه استقلال اکران شده و رضا کیانیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، نگار عابدی، امیرحسین آرمان و سعید پورصمیمی از بازیگران «یه حبه قند» هستند که به ماجرای زندگی یک خانواده سنتی در یزد می‌پردازد.
 
«پیتزا مخلوط» ساخته حسین قاسمی‌جامی در 24 سینما روی پرده است و در مدت 9 روز نمایش به فروش 207 میلیون تومانی دست یافته است.
 
در خلاصه داستان این فیلم با بازی مجید صالحی، لیلا اوتادی، سعید آقاخانی، علی صادقی، الیزابت امینی، مهران غفوریان و یوسف صیادی آمده است: «دو جوان شهرستانی که از هفت سال پیش برای کسب درآمد به تهران آمده‌اند، در یک پیتزا فروشی مشغول کار هستند تا اینکه بروز ماجراهایی آن دو را در موقعیت‌های عجیب و غریبی قرار می‌دهد.»
 
«پرتقال خونی» به کارگردانی سیروس الوند 22 سینما دارد و در مدت 23 روز اکران 286 میلیون تومان فروخته است.
 
فریبرز عرب‌نیا، نیوشا ضیغمی، حامد بهداد، ویشکا آسایش، آهو خردمند و زیبا بروفه در این فیلم بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده : «والا رادمنش در آستانه جدایی از همسرش است، در این بین دختر جوانی به نام ترمه برای طراحی دکور دفتر کارش می‌آید و رفته رفته این آشنایی به شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی می‌انجامد.»
 
«راه آبی ابریشم»‌ به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ سینمایی در سال‌های اخیر در مدت 30 روز نمایش 200 میلیون تومان فروخت. این فیلم 19 سالن سینما در اختیار دارد.
 
در «راه آبی ابریشم» بازیگرانی چون عزت‌الله انتظامی، رضا کیانیان، بهرام رادان، داریوش ارجمند و پگاه آهنگرانی حضور دارند. داستان‌ درباره یک ناخدای ایرانی است که تصمیم می گیرد برای اولین بار مال‌التجاره با ارزشی را با عبور از میانه اقیانوس هند به چین برساند و در این سفر که از خلیج فارس آغاز می‌شود، اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد.
 
فیلم سینمایی «تپلی» به کارگردانی هوشنگ درویش‌پور در 12 سینما روی پرده است و بعد از 30 روز نمایش 99 میلیون تومان فروخته است. بهنام قربانی، چنگیز وثوقی، فلور نظری، رامتین شایان در این فیلم که مخاطب آن کودکان و نوجوانان هستند بازی می‌کنند.
 
«دلقک‌ها» به کارگردانی عباس مرادیان هشت سینما در اختیار دارد و در مدت 9 روز نمایش 19 میلیون تومان فروخته است. این فیلم که فضایی طنز دارد داستان دو جوان است که درگیر ماجرایی می‌‌شوند. حامد کمیلی، شهرام قائدی، بهنوش بختیاری،‌ امیر نوری، رابعه اسکویی و مهران رجبی در این فیلم باز می‌کنند.
 
«باغ قرمز» به کارگردانی امیر سمواتی هفت سینما در اختیار دارد و در مدت 16 روز نمایش 19 میلیون تومان فروخته است.
 
در خلاصه داستان این فیلم با بازی امین تارخ، شقایق فراهانی و فرامرز قریبیان آمده است: «روابط انسانی میان داود و مهناز از جنوبی‌ترین نقطه شهر و روابط انسانی دکتر و همسرش از شمالی‌ترین نقطه شهر... جبر و اختیار در این روابط ...و حوادثی که به موقع می‌پیوندند.»
 
نام فیلم و کارگردان
تعداد سینما
روزهای نمایش
فروش کل (میلیون تومان)
«سعادت‌آباد» مازیار میری
18
37
795
«یه حبه قند» رضا میرکریمی
19
37
645
«پرتقال خونی» سیروس الوند
22
23
286
«پیتزا مخلوط» حسین قاسمی جامی
24
9
207
«راه آبی ابریشم» محمد بزرگ‌نیا
19
30
200
«تپلی» هوشنگ درویش‌پور
12
30
99
«دلقک‌ها» عباس مرادیان
8
9
19
«باغ قرمز» امیر سمواتی
7
16
19
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =