۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶

جرج میلر کارگردان مجموعه فیلم‌های مکس دیوانه» از ساخت چهارمین فیلم در آفریقا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم «جاده خشم» نام دارد و قرار بود در شهر معدنی متروکه بروکن هیل ساخته شود، اما باران‌های سیل‌آسای اوایل سال میلادی در استرالیا طبیعت این منطقه را تغییر داد و حالا قرار است فیلم خارج از استرالیا ساخته شود.
 
میلر گفت: «زمینی که صاف بود و قرمز رنگ و بدون گیاه حالا باغی پر از گل شده است!»

فیلمبرداری سال آینده در نامبیا از سرگرفته می‌شود. در فیلم چهارم تام هاردی نقش اصلی را بازی می‌کند، نقشی که در سه فیلم قبل مل گیبسن بازی کرده بود.
 
میلر افزود: «مرکز استرالیا باران بی‌وقفه‌ای را تجربه کرد. حالا دریاچه‌های نمک آنجا که می‌شد در آن‌ها سواری کنی پر از پلیکان و ماهی شده است.»
 
میلر پس از توقف ساخت «جاده خشم» فیلم انیمیشن «خوش‌قدم 2» را ساخت که چند روز پیش در آمریکای شمالی روی پرده رفت و در سه روز به فروش 22 میلیون دلاری رسید.
 
این کارگردان گفت: «خوشبختانه هر دو فیلم «خوش‌قدم 2» و «جاده خشم» را برای کمپانی برادران وارنر می‌ساختم و درنتیجه برای تعویق انداختن ساخت قسمت چهارم «مکس دیوانه» با مشکلی برنخوردم. چون شهر مورد نظر ما در استرالیا همچنان از باران خیس است تصمیم گرفتیم فیلم را در نامیبیا بسازیم، جاییکه صحراهایش همیشه صحرا هستند.»
 
چارلیز ترون و نیکلاس هولت، بازیگر سریال «Skins» در «جاده خشم» بازی می‌کنند. سه فیلم قبلی در گیشه بسیار موفق بودند و مل گیبسن را به یک ستاره بدل کردند.
 
بی‌بی‌سی / 21 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =