پس لرزه شلیک یک سرباز به همرزمانش در آمادگاه ارتش کرمان / قالیباف: کشته شدن ۵ سرباز در کرمان ارتباطی به مسائل تروریستی ندارد

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فردی که به پنج سرباز در استان کرمان تیراندازی کرده بود دستگیر شده است.

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید تا حادثه‌ای که عصر روز گذشته در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شده است را پیگیری کنند. مردم کرمان در دو هفته گذشته آسیب‌های روحی و روانی زیادی را متحمل شده‌اند. انتظار داریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

تیراندازی در آمادگاه ارتش کرمان /۵ سرباز کشته شدند /سرباز متواری بازداشت شد

ارتش اسامی ۵ سرباز جانباخته تیراندازی در باغین کرمان را اعلام کرد

محمدباقر قالیباف در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده سیرجان بیان کرد: در رابطه با نکته‌ای که امروز صبح حسن‌پور پیرامون پیگیری حادثه فوت پنج سرباز در استان کرمان اشاره کردند باید بگویم که پیگیری لازم انجام شده و فرد مورد نظر دستگیر شده است؛ این حادثه هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی و بحث‌هایی که قبلا در کرمان اتفاق افتاده ندارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863866

برچسب‌ها