۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴

«کودک گم‌شده»، «برادرها»، «متولد ماه ژوئن»، «میز ناخوشایند» و... داستان های این مجموعه را تشکیل می دهند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «خوب شد شناختمت» نوشته جویس کرول اوتس با ترجمه فریده اشرفی در 160 صفحه با قیمت 4200 تومان از سوی انتشارات مروارید روانه بازار نشر شد. «کودک گم‌شده»، «برادرها»، «متولد ماه ژوئن»، «خوب شد شناختمت»، «آیا خنده واگیر دارد؟»،‌ «میز ناخوشایند»‌، «دستان گره‌خورده»، «سیاست» و «به تنهایی» داستان های این مجموعه را تشکیل می دهند.

 

در بخشی از داستان «دستان گره‌خورده» آمده است: «هر چند که می‌دانست، یا باید می‌دانست که ساعات طولانی تنهایی نه تنها به تمرکز او کمکی نخواهد کرد، بلکه تنها او را برای دقایقی طولانی و بی‌پایان سر جای خود می‌نشاند تا با حالتی مسحور و شیفته به درختان بیرون پنجره اتاق مطالعه‌اش خیره بماند... و همین‌طور که تاریکی همه جا را فرا می‌گیرد، انعکاس شبح‌گونه خود او در قاب پنجره ظاهر شود. ادیت تصویر می‌کرد که چطور ممکن است روح او آرام و آهسته از بدنش خارج شود تا در آن‌جا به پرواز درآید.»

 

بنابراین گزارش، اوتس یکی از پرکارترین نویسندگان آمریکایی است. او درباره این پرکاری گفته است: هر روز از ساعت هشت صبح تا یک بعد از ظهر بی‌وقفه کار می‌کنم و حدود سه ساعت را در عصر به نوشتن اختصاص می‌دهم. به دلیل همین پرکاری او است که مجله نیویورک تایمز، در سال 1989 میلادی در مقاله‌ای نوشته بود: «نام اوتس مترادف با پرکاری است.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =